Rouhija
Luottopelaaja
Nyt yllätyin kyllä suuresti ja vasta tänään tän huomasinkin. Kiitos ja kumarrus!Vuoden foorumilainen
@Rouhija
-> mr. Toteemipaalu. Brittiläisen kuivan huumorin hallitsija. Helvetin kova. Respect.
Nyt yllätyin kyllä suuresti ja vasta tänään tän huomasinkin. Kiitos ja kumarrus!Vuoden foorumilainen
@Rouhija
-> mr. Toteemipaalu. Brittiläisen kuivan huumorin hallitsija. Helvetin kova. Respect.
Rakitic vuoden parasta kaljaseuraa-palkinto.Rakitic saa vuoden kaljaäijä-palkinnon.
Laittasin jos en olis nöin vitun hymalassaOtetaan viä tää päivä!!! Laittakaa ääniä!
Laittasin jos en olis nöin vitun hymalassa
Hyvää vappua kaikille!
Ei muuta kun yv:tä tulille veli, mä oon köyhä opiskelija ja myisin vaikka oman isoäitini parin roposen tähdenJos annan sulle muutaman euron, niin äänestä mua kaikissa kategorioissa
Ootkin jo itseasiassa laittanuLaittasin jos en olis nöin vitun hymalassa
Hyvää vappua kaikille!
Joo siitä isot kiitokset @NomaSamoin, olipas hyvä että saitte tuon viestin tuohon ylös, niin saadaan mahdollisimman monta äänestäjää!
Samaa mieltä, nyt vaan tuntuu että jääkiekkokauden lopun aiheuttama masennus tappoi aika monelta innostuksen tällasiin hassutteluihin. Helvetin hyvä idea kuitenki!Otettu osaa, tää oli hei oikeesti hiano keksintö tällainen foorumigaala! :thumb: