Lukáš Dostál

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Voisko joku hankkia itselleen hypnotisoijan paperit, ja mennä hypnotisoimaan Dostyn tulemaan takasin?
Dostyllä on vuosi sopimusta jäljellä ja tällä kaudella viimeistään tuli se murtautuminen NHL:n "ykkös veskariksi", että eihän tämä ole kun raha kysymys.

Jos Ilves ei olis laittanut sitä 10 miljoonaa jalkapalloon saatais Dosty tänne varmasti jollain 4,5 miljoonaa/kausi palkalla.

Että syytetään jalkapalloa siitä, että tuskin saadaan Dostya meille :(
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
3 039
Dostyllä on vuosi sopimusta jäljellä ja tällä kaudella viimeistään tuli se murtautuminen NHL:n "ykkös veskariksi", että eihän tämä ole kun raha kysymys.

Jos Ilves ei olis laittanut sitä 10 miljoonaa jalkapalloon saatais Dosty tänne varmasti jollain 4,5 miljoonaa/kausi palkalla.

Että syytetään jalkapalloa siitä, että tuskin saadaan Dostya meille :(
Luulis nyt et tillu tarjonnut 2 veskarin paikkaa… Helposti Dostyn palkan potkupallossa tekee ei tarvi kun käydä kairaamassa kakkoseen jotain Real Madridia chämppäri finaalissa…
 

Severi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
292
Voiko Dostya rakastaa liikaa tällaisten kommenttien jälkeen missä hän kehuu vuolaasti Suomea ja Tampereen Ilvestä?

Olen niin onnellinen että oon päässyt seuraamaan Dostalin kehitystä aina siihen asti kun hän lähti Pohjois-Amerikkaa valloittamaan. Erittäin kohtelias hän on aina ollut, hemmetin kova reenaamaan ja nykyään pirun kova maalivahti.
Tässä vajaan 20 vuoden ajan mitä oon käynyt peleissä niin sanoisin hänen menevän heittämällä TOP3-suosikkipelaajista mitä meillä on sinä aikana ollut.
 
Viimeksi muokattu:

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 511
Dostyllä on vuosi sopimusta jäljellä ja tällä kaudella viimeistään tuli se murtautuminen NHL:n "ykkös veskariksi", että eihän tämä ole kun raha kysymys.

Jos Ilves ei olis laittanut sitä 10 miljoonaa jalkapalloon saatais Dosty tänne varmasti jollain 4,5 miljoonaa/kausi palkalla.

Että syytetään jalkapalloa siitä, että tuskin saadaan Dostya meille :(
Ei tarvitse kuin palkata morsian toimistolle, Dosty alkaa kohta kysellä hommia Tampereelta ja tulee perässä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Meidän Dostal!

"Kokemukseni Suomesta oli uskomaton. Ilves hankki minut, kun olin 18-vuotias. He opettivat minulle ammattijääkiekon salat. Olen siitä ikuisesti kiitollinen, Dostal sanoo."

"Dostal pitää läpimurtonsa syynä vuosien kehitystä ja osittain Ilvestä. Tampereella maalivahti oppi ammattilaiseksi, mikä on kantanut myös viime vuosina."

 
Viimeksi muokattu:

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 380
Harvoin voi sanoa että ulkomaalaispelaaja tuntuu omalta kasvatilta, mutta Dosty on juuri sitä
Jep, Dostyn kohdalla tietysti vielä vaikuttaa tuo kun saapui tänne nuorella iällä. Toinen kuka alkoi tuntua jo omalta kasvatilta oli ehdottomasti Lancaster, vaikka vähän vanhempi onkin.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 554
On se vaan. Hemmetin hyvä työssään, näyttää hyvältä ja tuollainen joka äidin ihannevävy. Sympaattinen ja kohtelias kuin mikä. Osaakohan edes kiroilla?

Otti tämän yhteisön omakseen heti ensipelistä lähtien. Siinä "heleniuslehtosten" jälkeen näki, miltä maalivahtipeli voi myös näyttää.

Ei tälle sankarille yksinkertaisesti voi toivoa yhtään mitään pahaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös