Muita liigajoukkueita koskevat huhut

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 685
Jep, suht helppo argumentti kyllä, mutta ihan täys totuushan toi on. Toki ei Tapparan verosia isoja ole ku muutama, ja Ilves toki tässä mukana. Siinähän on se mittari josta voi laittaa kysymyksen.

Areenalla on kaks kilpailukykyistä joukkuetta, mutta vain toinen kahmii mestaruuksia ja menestyy.
Toi on just se koko homman ydin.
On yksi todella iso ja se on Tappara.
Sitten on isoja Ilves, HIFK ja Kärpät.

Kyllä joku noista isoista sen Tapparan paikan sieltä huipulta ottaa ennemmin tai myöhemmin ainakin hetkellisesti.

Itse veikkaan, että se on joko Kärpät ensi kaudella tai Ilves Hölön toisella kaudella.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 415
On yksi todella iso ja se on Tappara.
Sitten on isoja Ilves, HIFK ja Kärpät.

Kyllä joku noista isoista sen Tapparan paikan sieltä huipulta ottaa ennemmin tai myöhemmin ainakin hetkellisesti.

Itse veikkaan, että se on joko Kärpät ensi kaudella tai Ilves Hölön toisella kaudella.
Niinno, jos ny saivarrellaan ni Tappara on ainoa joka toimii kuten iso ?
Muilla ku tuppaa jäämään aina jossain piippuun, tai vajaaksi kauden jälkeen todettuna. Tässä alkaa uudella Ilveksellä 10 vuotta häämöttään, eikä vielä olla oltu lähelläkään finaalipaikkaa. Eikä toi varsinaisesti tule helpottuun, koska Kärpissä ja Ifk,ssa varmasti kovasti mietitään huipulle nousua ja tekevät peliliikkeitä.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 415
Ja Eemeli Suomi on meidän lyhyin jätkä. Pointti tässä nyt oli se, että allekirjoitatko itse tuon väitteen, että fyysisyyden puutteeseen ei ole reagoitu mitenkään? Itse kyllä uskon, että Nättinen (188/87), Borg (189/87) ja Björkqvist (186/90) nimenomaan ovat reagointeja asiaan.
En väitäkkään ettei olisi yritetty, mutta sehän tullaan näkeen miten tässä onnistutaan. Siitä kai tässä kyse on eikä yrittämisistä. Vielä ei olla yhtään peliä nähty, että mitä noi pelaajat tuo fyysisesti.

Jos naapuri kasaa vuodesta toisen vailla heikkouksia olevan joukkueen, ja menee leikitellen päätyyn asti,
niin voinemme kysymyksen esittää, että miksei onnistu muualla, tahi vaikkapa Ilveksessä?
Rahaa rakentamiseen on, joten odotan niitä keväitä ku ei Ilvekses tarvi palata vanhaan fraasiin, ja todeta että siitä tai tästä nyt jäi vähä kiinni.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 960
On yksi todella iso ja se on Tappara.
Sitten on isoja Ilves, HIFK ja Kärpät.

Kyllä joku noista isoista sen Tapparan paikan sieltä huipulta ottaa ennemmin tai myöhemmin ainakin hetkellisesti.

Itse veikkaan, että se on joko Kärpät ensi kaudella tai Ilves Hölön toisella kaudella.

Hetkellisesti on toki mahdollista Tapparaa kammeta, mutta pidempiaikaista taantumaa on tuolla tekemisellä, panostuksella ja vetovoimalla vaikea ennustaa. Kärpät on panostamassa myös nyt kunnolla ja heillä on perinteitä menestyksestä. Jos haluaa voittaa mestaruuden niin tällä hetkellä pelaajien valinta on Tappara. Hifkillä on resurssit haastoon, mutta riittääkö osaaminen urheilupuolella. Ilves on varovainen ja noussut haastajaksi, mutta matkaa isoksi on paljon ainakin tämän kauden kaltaisella panostuksella.
 

Pena85

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
225
Kannattaa kuitenkin lukea Hesarista, mitä Sasha sanoo HIFKistä ja tamerelaisseuroista (molemmista).
Aika monella täällä on edelleen aliarvostus omaa seuraa kohtaan ja alemmuskompleksi, ihan turhaan.
 
Ylös