Niilon Pojat

BEAT!!

Vakiokokoonpanossa
Se myös nostaisi kynnystä liittyä messiin ja hidastaisi laajentumista. Itse ainakin otan mieluummin riskin, että muutamat ovat eksyneet väärään paikkaan kuin sen, että isompi määrä potentiaalisia aktiiveja eivät löytäisi tietään sinne.
Joo ei muutamat satunnaiset mitään haittaa. Muutamia sellaisiakin oli jotka naureskelivat ”nyt tuli kyllä ostettua lippu väärään paikkaan”, mutta olivat sitten matsin tai ensimmäisen puoliajan hommassa mukana.

Suurempi ongelma on nämä jotka hakeutuvat ihan ytimeen ja alkavat sitten vänkäämään. No eipä näitäkään nyt juuri onneksi ollut.

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Jep. Lapset ja nuoret on sellaisia jotka lähtevät helposti mukaan, kunhan heitä vain kannustetaan ja ohjeistetaan. Kyllä osa vanhemmistakin ihmisistä, mutta kynnys on vain huomattavasti suurempi. Ja mielummin suuntaa ne rajalliset resurssit siihen nuorempaan, potentiaalisempan kohderyhmään.
Tämän vuoksi onkin erittäin hyvä, että C3 ei ole K-18 ja junnuja on löytynyt sinne todella kunnioitettavissa määrin. Kannattajapäädyn tulevaisuus näyttää aidosti tosi valoisalta ja uskon, että ensi kaudella otetaan taas iso harppaus eteenpäin, kuten tällä kaudella.

Vähän jopa toivon, että kauden eka matsi olisi vierasreissu, jotta päästäis paukuttelee henkseleitä muulle liigalle oikein kunnon reissulla :D

onc

Vakiokokoonpanossa
Onhan tuo kannattajapääty ensi kaudeksi jo parempi, kun C2 saa vain paikkanumeroimattoman lipun? Vähentää epäselvyyksiä seisomakatsomon tarkoituksesta. Ainakin kausarit myydään ilman paikkanumeroa, todennäköisesti mahdolliset irtoliput myös? Vai onko tässäkin mahdollista, että järjestelmä arpoo irtolippuun jonkun keinotekoisen numeropaikan? Toivottavasti ei. Ainakin omaan silmään vaikuttaa nyt selkeämmältä se fakta, että päädyssä kaksi sektiota seisomakatsomoita.

Tulevaisuudessa sitten seisomakatsomoksi ja paikkanumeroimattomaksi myös tuo C4, kun on aika laajentua koko päädyn leveydelle.

BEAT!!

Vakiokokoonpanossa
Joo kannattajapääty C3 on lippufiin palvelussa ”yhtenäinen köntsä” kaudella 2025

Liitteet

• IMG_8948.jpeg
    IMG_8948.jpeg
    54,4 KB · kertaa luettu: 82

Atte902

Vakiokokoonpanossa
Kännykkäkielto yleisesti, ei sillä luurilla tee mitään kun voi elää ja tuntea sen koko homman ihan omien silmien läpi, eikä kännykän näytön.
Nuo somevideot tuo näkyvyyttää ja joku nuori voi niistä innostua paikan päälle. Mutta päädyssä pitää kyllä kannustaa ja pitää ääntä, oli kännykkää tai ei.

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Nuo somevideot tuo näkyvyyttää ja joku nuori voi niistä innostua paikan päälle. Mutta päädyssä pitää kyllä kannustaa ja pitää ääntä, oli kännykkää tai ei.
Sitä varten on kuvaajat. En ole muutenkaan ikinä tajunnut ihmisiä, joiden on pakko kuvata kaikki, siitä itse tapahtumasta jää puolet kokematta sen kännykän takia. Nykyään keikoillekkaan ei voi mennä, kun on niin paska meno luurien takia, samalla tavalla se tappaa tunnelmaa kannattajakatsomossa, kun siellä on porukkaa luurit kädessä.

Ihan yleisesti ruoskaa näille ihmisille.

Peluuri

Luottopelaaja
Sitä varten on kuvaajat. En ole muutenkaan ikinä tajunnut ihmisiä, joiden on pakko kuvata kaikki, siitä itse tapahtumasta jää puolet kokematta sen kännykän takia. Nykyään keikoillekkaan ei voi mennä, kun on niin paska meno luurien takia, samalla tavalla se tappaa tunnelmaa kannattajakatsomossa, kun siellä on porukkaa luurit kädessä.

Omat havainnot peleissä on kohdistunut lähinnä kokoonpanojen ja muiden otteluiden tilanteiden vilkaisuun tulospalvelusta johon myös olen itsekin ”syyllistynyt” joskin vähentynyt jonkun verran kun pelejä porrastetaan nykyään enemmän.

En tiedä muista mutta itse nautin suunnattoman paljon seurata oman joukkueen pelin lisäksi mitä muilla paikkakunnilla tapahtuu.

Battery

Luottopelaaja

Kuvaajien valokuvat ja videot pitää löytää. Täytyy seurata seuraa valmiiksi ja sen somea, että nämä näkee etsimättä. Teinien itse kuvaamat videot lähtevät suoraa kavereille, sukulaisille ja muille tutuille heti watsupilla, tiktokilla, installa, facebookilla jne.

Ja sillä puhelimella voi muuten ottaa videoo ilman tuijottamatta itse sitä näyttöä.

Näin yhtään puolustelematta.

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Vikat 10 minuuttia SJK-pelistä oli ainoa hetki, kun oli hyväksyttävää tuijottaa (pidempiä hetkiä) kännykkää eikä kenttää :D Toki jätkät ansaitsi edelleen meidän huomion ja kannatuksen, mutta ymmärtäähän sen, että hankala oli olla katsomatta sitä matsia, jossa oli vielä jotain pelattavaa.