Käyttäjän 2473651931 viimeisin toiminta

  • 2473651931
    2473651931 reacted to Tuttopassa's post in the thread Niilon Pojat with Tykkää Tykkää.
    Tää olis hyvä saada tohon futiksen viikkokirje -spostiin. Nyt siinä kehoitetaan vaan ruudun tai ilves+ kautta kokemaan.
  • 2473651931
    2473651931 reacted to AinaIlves's post in the thread Muiden joukkueiden kannattajatoiminta with Tykkää Tykkää.
    Gloryhunterit ovat heränneet somessa ja pistävät mukahauskoja meemejä. Peleissähän nuo koloistaan esiin tulevat menestyksen perässä...
  • 2473651931
    2473651931 reacted to Jäähykuningas18's post in the thread Osasto 41 with Tykkää Tykkää.
    Ja sä luulet ettei näitä niille kasvotusten kerrota? Mee nyt vattas viereen maate.
  • 2473651931
    2473651931 reacted to HurtuBisse's post in the thread Osasto 41 with Tykkää Tykkää.
    Helvetin korkealle hattu päästä Osastolle tästä(kin) kaudesta! Aivan uskomatonta duunia vuodesta toiseen. Kiitos!
  • 2473651931
    2473651931 reacted to Hyvönen - Stefan - Kariya's post in the thread Osasto 41 with Love Love.
    Nyt kun mainitsit, niin toimistolle täytyisi tehdä invaasio pikimmiten, mutta se olisi luonteeltaan hyvin erilainen.
  • 2473651931
    2473651931 reacted to 1931-Ilves's post in the thread Suomen cup with Tykkää Tykkää.
  • 2473651931
    2473651931 reacted to HakametänHaamu's post in the thread Osasto 41 with Tykkää Tykkää.
    Ei kai niitä seurajohdolle tehdä?
  • 2473651931
    2473651931 reacted to kiitoköökki's post in the thread Osasto 41 with Tykkää Tykkää.
    Eilen oli hyvää jälleen hyvää kannatusta osaston toimesta. Ei jäänyt kyllä faneista kiinni tää homma. Noin 40 peliä tuli nähtyä...
  • 2473651931
    2473651931 reacted to Nade's post in the thread Osasto 41 with Tykkää Tykkää.
    Tämä, ihan nollatason juttu tuokin. Piti vissiin saada vielä vähän lisää klikkejä Koulukadun tapaukseenkin, kun jaksoivat senkin ottaa...
  • 2473651931
    2473651931 reacted to Moraalinvartija's post in the thread Osasto 41 with Tykkää Tykkää.
    Ei tarvi odottaa kesään, aion oman puheenvuoroni käyttää kauden päätteeksi heillekkin :)
  • 2473651931
    2473651931 reacted to tynamo's post in the thread Osasto 41 with Tykkää Tykkää.
    Iso kiitos Osastolle tästäkin kaudesta! Edelleen te toimistosta poiketen lyötte kaiken likoon. Ja lähinnä huvittaa, että joku täällä...
  • 2473651931
    2473651931 reacted to Moraalinvartija's post in the thread Osasto 41 with Tykkää Tykkää.
    Paha olo tässä on varmaan kaikilla, mutta älä vittu tule kertomaan näille ihmisille mitä he saavat tuntea, ei kukaan täältäkään tule...
  • 2473651931
    2473651931 reacted to Saalistaja's post in the thread Osasto 41 with Tykkää Tykkää.
    Parhaansa yrittäminen riittää nykyajan peruskoulussa, mutta ei huippu-urheilussa. Tulos ratkaisee. Menee otsikon vierestä, mutta menköön.
  • 2473651931
    2473651931 reacted to Ylatoppari's post in the thread Osasto 41 with Tykkää Tykkää.
    Aina on sinunkin urpon päästävä jotain negaa kirjoittamaan.
  • 2473651931
    2473651931 reacted to Kiisseli's post in the thread Osasto 41 with Tykkää Tykkää.
    Kiitos Osasto, olette iso syy miksi itse aloin käydä peleissä enemmän EDIT: Ja jatkan käymistä
Takaisin
Ylös