Käyttäjän AQ21 viimeisin toiminta

  • AQ21
    AQ21 reacted to Mobutu Sese Seko's post in the thread Jarkko Parikka with Tykkää Tykkää.
    Jaken hieno Ilves-ura koostuu tähän asti lähinnä maagisesta runkosarjasuorittamisesta: sellaiset isot, ikimuistoisemmat...
  • AQ21
    AQ21 reacted to dr Origo's post in the thread Ilveksen juniorikiekkoilu with Tykkää Tykkää.
    Oli eilen pelin jälkeen kopin ovella. Todennäköisesti Kos ja Soini pidetään reservissä eli varotaan loukkaantumisia.
  • AQ21
    AQ21 reacted to kottikärry's post in the thread Ilveksen juniorikiekkoilu with Tykkää Tykkää.
    Tuskin ainakaan loukissa jos painoi edellisessä pelissä ratkaisumaalin jatkoajalla.
  • AQ21
    AQ21 reacted to dr Origo's post in the thread Ilveksen juniorikiekkoilu with Tykkää Tykkää.
    Ilves U20 tänään Hakametsässä kello 18:30. Ilves johtaa sarjaa 2-0 ja kolmella voitolla finaaliin...
  • AQ21
    AQ21 reacted to Vovlo's post in the thread Oulun Kärpät with Tykkää Tykkää.
    Nyt sitten Aitioon toiseksi asiantuntijaksi tappeleen Johtavan kanssa.
  • AQ21
    AQ21 reacted to Repomies's post in the thread Oulun Kärpät with Wow Wow.
    Kärpät vahvisti että Soosi Sihvonen ei jatka Kärpissä. 15 vuotta siinä kerkes mennä :D
  • AQ21
    AQ21 reacted to M22's post in the thread Ilves ja Media with Tykkää Tykkää.
    Ehkä se ei oikein näihin kuulu, mutta yksi eilisen kohokohtia oli, kun kuutiolle poimittiin jäähyaitiosta Curryn ilmeitä 2-0 maalin...
  • AQ21
    AQ21 reacted to Toutain's post in the thread Christoffer Rifalk Ilvekseen kaudella 2026-27? with Tykkää Tykkää.
    Äijä ollut todellinen kevään ihmemies läpi uransa, niin scoutataan nyt yhdestä pelistä, ettei oo voittava :D
  • AQ21
    AQ21 vastasi viestiketjuun Ilves ja Media.
    Kiinnitin samaan huomiota. Komeita noi lähikuvat!
  • AQ21
    AQ21 reacted to IhanJuniori's post in the thread Ilves ja Media with Tykkää Tykkää.
    Armalis antaa ennen kisun luovutusta Borgille kunniaa Engbergille ja Parikalle. Samassa pelissä oltiin.
  • AQ21
    AQ21 reacted to Toutain's post in the thread Ilves ja Media with Tykkää Tykkää.
    Olipa jopa poikkeuksellisen hienosti kuvattu tämä fiilisvideo.
  • AQ21
    "Vesakon ja puiden poisto ei jää pysyväksi, vaan kasvillisuus palautetaan työmaan jälkeen ja sitä edistetään jo töiden aikana"...
  • AQ21
    AQ21 reacted to C's post in the thread Erik Borg with Tykkää Tykkää.
    A rintaan ehdottomasti. Yllättyisin suuresti, jos ei saataisi Miksasta kapteenia ja täydentämään ensimmäistä...
  • AQ21
    AQ21 reacted to Pok's post in the thread Muut kiekkofoorumit with Tykkää Tykkää.
    Hakametsän aikaan ihan original Mouhot puolustivat lähes yhtä verisesti läpsyttimiä muuten samalla kun aivan onnessaan läpsyttelivät...
  • AQ21
    AQ21 reacted to KAIZΞN's post in the thread Ilves ja Media with Tykkää Tykkää.
    Chicken pasta, Alfredo, Ilves, Ti Amo. :D :D :D
Takaisin
Ylös