Ei kyllä jättänyt minuun ainakaan mitään mielikuvia ja katsoin tilastoista, että olisi vain parisen maalia tehnyt veikkausliigassa, joten ei ihmekään. Pelipaikka myös näyttäisi olevan ysipaikka, mutta onko laidalle silti tulossa? Hän on myös 170cm wikin mukaan, joten saa olla kyllä muilta...
Nii ei tämä eilinen peli olisi niin paha, jos koko alkukausi olisi mennyt paremmin. Kups ei myöskään pelannt hyvin ja heillä kävi parempi tuuri myös. Pelissä oli myös paljon positiviista.
Itse olin myös vähän epäilevä Lehtosesta loppu syksystä, kun hänet valittiin päävalmentajaksi, mutta olihan...