Simme on miehenä/jääkiekkolijana parasta A-luokkaa. 2-4 samantasoista jätkää kun ois joukkueessa, niin pelattaisiin jostain. Liian iso ja painava reki vedettäväksi yksin, ja nyt harmittaa että uhrasi puolitoista kautta lyhyestä huippu-urheilijan urastaan tähän roskistulipaloon. Kaikkea hyvää...