Ihan aluksi annan Pendolle anteeksi Ilves ajan sekoilut (sitä hän on varmaankin minulta odottanut). Toiseksi Sasha on maailman ihanin mouho, eikä suotta sanottu Suomen kaikkien aikojen pelaajaksi.
Mitä tuohon Rautakorven Haamun kokemussuoraan, niin ajatukset samat. Itselle 95:set oli...