Niin valmennus.. mikä siinä sitten on että huippuvalmentajista tulee Ilveksessä huonoja ?
Myrrä, Raipe, Pennanen, Jalonen, nyt Hölö. Kaikki ovat muualla vieneet joukkueensa vähintään finaaleihin. Ja joukkueita joiden ei pitänyt olla lähellekkään edes välieräjoukkueita.
Jos kerran joukkueen...