Käyttäjän jokuvaa viimeisin toiminta

  • jokuvaa
    jokuvaa reacted to #68's post in the thread Ilves mediassa with Tykkää Tykkää.
    Auttaakohan pari pelaajaa, vai tarvisikohan koutsikin vaihtaa..?
  • jokuvaa
    jokuvaa reacted to onc's post in the thread Suomen A-maajoukkue with Tykkää Tykkää.
    Tammelassa tänään hienosti porukkaa ja Helmareilla hyvä meininki kentällä. Johtoasemassa käytiin jo, mutta Portugalin tasoitus oli...
  • jokuvaa
    jokuvaa reacted to Libero's post in the thread Ilves mediassa with Tykkää Tykkää.
  • jokuvaa
    jokuvaa vastasi viestiketjuun Suomen A-maajoukkue.
    Miten ihmeessä tää on vaa 1-1? Helmarit dominoi Portugalia
  • jokuvaa
    jokuvaa vastasi viestiketjuun Anton Popovitš.
    Ei, tosin jotenkin kuvittelisin, että tuolla mentaliteetilla me ollaa pelattu tähänki asti surkeesti.
  • jokuvaa
    jokuvaa reacted to Atte902's post in the thread Anton Popovitš with Tykkää Tykkää.
    Kuten Popo tuossa sanoo, ei ole sillä tavalla väliä, millä tavalla se voitto tulee, kunhan tulee.
  • jokuvaa
    jokuvaa reacted to Ozku's post in the thread Anton Popovitš with Tykkää Tykkää.
  • jokuvaa
    jokuvaa reacted to Oppooo's post in the thread André Raymond with Wow Wow.
    Reiska avauksessa Trinidad & Tobagon ystävyysottelussa kun vastaan asettuu itänaapurimme.
  • jokuvaa
    jokuvaa vastasi viestiketjuun Suomen cup.
    No tää ny vähä lässähti. Hongalla mitää palaa ja kovasti ennalta hehkutettu katsomomeno ei oo nii kummosta tv:n välityksellä vrt. Turun...
  • jokuvaa
    jokuvaa reacted to onc's post in the thread Suomen cup with Tykkää Tykkää.
    No se ilo ei kauaa kestänyt, kulmapotku pelattiin puolvolley paikkaan (oliko Ringille) ja veto märällä kentällä tuottaa Honakin veskalle...
  • jokuvaa
    jokuvaa vastasi viestiketjuun Suomen cup.
    Valitettavan nopee tasotus
  • jokuvaa
    jokuvaa reacted to onc's post in the thread Suomen cup with Haha Haha.
    Honka 1-0 johtoon lupia vastaan thumbsup Lupin veskarilta Markovicilta hyvää sähläystä.
  • jokuvaa
    jokuvaa reacted to Ozku's post in the thread Anton Popovitš with Tykkää Tykkää.
    Instagramissa on kuvia treeneistä (oletan että on tämän päiväisistä) ja heti ensimmäinen kuva näistä oli sellainen missä on Popovich...
  • jokuvaa
    jokuvaa reacted to BanaaniKeisari's post in the thread Muiden jalkapallojoukkueiden uutiset with Tykkää Tykkää.
    Pieni puuhastelun maku tässä hommassa. KuPSin urheilujohtaja Sixten Boström sanoo, että hänen käsityksensä mukaan mies lennätettiin...
  • jokuvaa
    Tuskin kummoinen, mutta eipä tuota voi sanoa, millainen ero olisi klo 17 alulla. Itse epäilen suurta. Siirtojen sijaan panostaminen...
Takaisin
Ylös