Mun mielestä ihan ok ohjelma tuo joulukuu on vähän paskempi kun ei oo kun 3 kotiottelua ja oon tässä miettinyt että voisikohan toimistolla alkaa miettimään että josko pelataisiin yks tai pari peliä hakametsässä liigan superkauden kunniaksi? Tammikuussa ihanasti ollaan kotona ja se on kyllä...
Aika hyvä arvio aamulehdeltä. Voin laittaa myöhemmin jutun tänne joko ss tai kopiolla koska on maksumuuri.
Ilveksen pelaaja-arviot: ”Kuin hiihtäjä, joka näyttää menevän lujaa, mutta kello ei tykkää”
https://www.aamulehti.fi/liiga/art-2000011983941.html
Mun mielestä tämä keskustelu poissaoloista loukeista on hassu kun mietittään että nhlssä saa ihan avoimesti kertoa että mikä pelaajalla on ollut esim alaraajavamma,nivusvamma yms mutta suomessa ei saa on tää vain hassua mun mielestä liiga seurojen pitäisi yhtälailla ilmoittaa syy ja onko pelaaja...
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/expressen-hifk-ja-ilves-taistelevat-samasta-ruotsalaistahdesta/9284248?utm_source=native_share&utm_medium=native_share&utm_campaign=share&utm_term=production,mtvuutiset
Heippa!
Näin tämmöisen uutisen mitäs olette mieltä kaverista ja kenen tilalle tulisi Pavlat?