Kyllä ottelutapahtumassa alkoholi pääsääntöisesti haittaa muita kuin käyttäjää, esim. sitä vieressä istuvaa lasta. Tietysti haittaa käyttäjääkin jos vaikka sattuu kaatumaan. Lieveilmiöitä riittää vaikka kuinka. Koen oloni turvallisemmaksi raittiin ihmisen lähellä kuin alkoholia juoneen, ehkä...