Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä maloko

  1. maloko

    Kausiketju 2026-2027 - Mihin kissa superkaudella yltää?

    https://kiekkouutiset.fi/liiga/ilveksesta-rakentuu-suomen-mestari-nama-seikat-paremmin-kuin-ennen/?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwdGRjcASl081jbGNrBKXTiGV4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHscvGlFZxW4lWPO-tcQ9J3xa9odI1cVlK87quN8BsYisdZO6bT8mYBqfZ841_...
  2. maloko

    Kuopion KalPa

    Kalpalla on pari lounasravintolaa jotka kai tuottaa hyvin.
  3. maloko

    Kuopion KalPa

    Kalpalla hyvä tilikausi KalPa Hockey Oy:n tilikausi 2025–2026 päättyi voitolliseen tulokseen
  4. maloko

    Eemeli Suomi - Uuden Ilveksen kasvot

    Kyllähän siinä aivot kramppaisi jos Eemeli menisi muualle. Jos katkaisee Ruotsin sopparin niin luulisi maksimoivan palkan Suomessa
  5. maloko

    Kannattajatuotteet

    Eihän kellään satu olemaan tätä paitaa? Koko mietityttää kun ei ole taulukkoa tuolla. Normi kokoa yhden pienemmän joutuisin tilaamaan kun ei ole jäljellä kokoa mitä yleensä käytän. https://kauppa.ilves.com/tuote/ccm-collegepaita-original/?attribute_pa_koko=m
  6. maloko

    Aleks Haatanen

    "ens vuos on erilainen". Haastattelu jotenkin vakuutti mutta katsotaan miten suoriutuu. 30 pistettä Jukureissa toissa kaudella joten ei ole ihan nallipyssy
  7. maloko

    Ilveksen kokoonpano 2026-2027

    Saa nähdä sitten löytyykö kiekollista pakkia vai odotellaanko Fransenia syksyyn.
  8. maloko

    Tommi Pärmäkoski - Ilveksen fysiikkavalmentaja 2026-

    Seb voisi jonkun miljoonan laittaa.
  9. maloko

    Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

    Onhan tämä myös Tillun joutsenlaulu jos puretaan sen puoli vuotta sitten tehtyjä sopimuksia. Vai onko itse purkamassa jos on tarve säästöön tai tarvitaan rahaa jalokalaan?
  10. maloko

    Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

    Aikamoista, ei käy aika pitkäksi Ipan kannattajalla. Liekkö yksi vaihtoehto nostaa junnuja lisää kokoonpanoon. Ei välttämättä huono vaihtoehto jos kunnon panostus tulee sitten Raipen paluuseen.
  11. maloko

    Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

    On niin hiljaista että tulee mieleen että onko jotain isompaa suunnitteilla. Jos oli hallituksella ylimääräinen kokouskin viime viikolla. Voisivat kyllä pelaajasopimukset läväyttää esille niin pääsisi itsekin lomille seuraamisesta.
  12. maloko

    Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Puolen Suomen KooKoo
  13. maloko

    Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    Myrrä ainakin kovasti kehunut Poikosta
  14. maloko

    Joona Ikonen

    Parin edellisen kauden perusteella Tepsi pelaa ensi kaudella sarjapaikasta joten sinänsä ymmärrettävää että siellä on nokitettu Ilveksen tarjous mahdollisesta kärkipelaajasta. Ja löytyy vielä muutama miljonääri kenen kukkarolla käydä.
Takaisin
Ylös