Oletettavasti menekki laskenut alkubuumin jälkeen, mutta viimeistään syksyllä taas ralli alkaa.
S-ryhmällä vakivalikoimassa Tampereella, Keskolla kauppiaat itse päättävät mitä pitävät valikoimassa. Linnainmaalla oli laitettu ihan haistapaska hyllypaikkaankin tuo tuote. Prismassa ainakin on