Ihan sama mitä mieltä on boikotista, mutta on ihan turhaa vaatia väkeä paikalle varsinkin, jos ei itse ole kannattajatoimintaa kehittämässä. Tänäänkään ei näyttänyt kukaan näistä foorumin ruikuttajista vetävän touhua, kun Niilot oli poissa.
Katsotaan myykö jatkossa tämä turvallinen...