Käyttäjän onc viimeisin toiminta

  • onc
    onc vastasi viestiketjuun LA 16.5.2026 HJK-Ilves.
    Camaaaaaaaan Maksim!!!!
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun LA 16.5.2026 HJK-Ilves.
    Huhhuh, eka isohko virhe Raapille. Otso onneksi pelastaa.
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun LA 16.5.2026 HJK-Ilves.
    Noh. Kyllähän tässä pelissä tekemistä vielä riittää.
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun LA 16.5.2026 HJK-Ilves.
    Vittuuu
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun LA 16.5.2026 HJK-Ilves.
    Nyt toivottavasti ei käynyt Raapille mitään sen erikoisempaa, futaajan pelisilmää vaan ja omalle jengille hengähdystauko. Eri tärkeä...
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun LA 16.5.2026 HJK-Ilves.
    Vittu mitä menetyksiä nyt tulee. Ei päästä paineen alta pois ja omatkin hyökkäykseenlähdöt tyrehtyy heti alkuunsa. Lupin linja noissa...
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun LA 16.5.2026 HJK-Ilves.
    Mitämitä selostaja selittää, Otso pelasti sormenpäillä. Ihan selkee.
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun LA 16.5.2026 HJK-Ilves.
    Otso! Iso koppi
  • onc
    onc reacted to Carabasin Markiisi's post in the thread LA 16.5.2026 HJK-Ilves with Tykkää Tykkää.
    Hieno maali! Ilveksen hyökkäyspelaaminenhan näyttää muutenkin toistaiseksi kauden pirteimmältä. TÄNÄÄN VOITETAAN
  • onc
    onc reacted to ysi's post in the thread LA 16.5.2026 HJK-Ilves with Tykkää Tykkää.
    Max ottaa sitä roolia joka on tarjolla, kama!
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun LA 16.5.2026 HJK-Ilves.
    Camaaaaan
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun LA 16.5.2026 HJK-Ilves.
    On tossa prässissä ja blokissa sentään enemmän järkeä kuin aiemmin. Pallon kanssa tulee silti liikaa helppoja menetyksiä ja luopumisia...
  • onc
    onc reacted to Toppapöksy's post in the thread LA 16.5.2026 HJK-Ilves with Tykkää Tykkää.
    Asiantuntijat ei anna meille mitään palaa tähän peliin. Nyt perkele näyttäkää niille!
  • onc
    onc reacted to ysi's post in the thread LA 16.5.2026 HJK-Ilves with Tykkää Tykkää.
    Kainona toiveena hyvä ilme heti alusta ja kauden eka ehjä ysikymppinen, siis toki myös kärsivällisesti puolustaen. Let's go!
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun LA 16.5.2026 HJK-Ilves.
    Lehtonen priorisoinut ilmeisesti vähän enemmän kokemusta puolustuslinjaan tänään. Suvanteen energisyys on ollut kyllä sellaista, mikä on...
Takaisin
Ylös