Tämän kauden formin heittelyillä on pieni pelko perseessä, että tänään olisi sitten taas vaihteeksi totaalisen ohipelin vuoro...
Jos nyt pystyttäisiin pitämään vähintään se edellisen pelin taso, niin ei tänää ole mitään hätää. Stjopinin poissaolo hieman huolestuttaa, toivottavasti ei ole...