Käyttäjän Scatol viimeisin toiminta

  • Scatol reacted to Jäähykuningas18's post in the thread Osasto 41 with Tykkää Tykkää.
    Huomenna kaikki saatana matsiin! Tämä ei ole lähellekkään ohi vielä. Joukkue tarvii meitä kaikkia nyt tueksi! Linkistä liput. Menkää...
  • Scatol vastasi viestiketjuun Osasto 41.
    2kpl lippuja poistettu onssipäädystä ja ääntä siirretty D3:een. Huomiselle kaikki mukaan ja saatanallinen ralli päälle. Mouhot helvettiin!
  • Voi olla, että oon vähemmistössä, mut ei mun mielestä aikuisten miesten, jotka on osa ”kaupungin tyylikkäin” -kannattajaryhmää, oo...
  • Scatol vastasi viestiketjuun Tampereen Tappara.
    Sain käsiini kuvamateriaalia eiliseltä
    • E15C4192-FA90-4757-BAC1-32F9C9552B1E.png
Takaisin
Ylös