En laittaisi tätä Lehtosen piikkiin - joukkue kun vaan on heikompi kuin viime vuonna. Lisäksi vielä Popon ja Vetelin loukit (myös Väisänen, Stjopin).
Hila tuon näki jo ennen kautta, että yläloppusarjan paikasta taistellaan.
Eiköhän tästä vielä saada hyvä putki päälle, kun loukit saadaan 100%...