Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tim Calahan
  • Alkaa Alkaa

Ilveksen yleisökeskiarvo Tammelassa liigakaudella -25?

  • <2000

  • 2000-3000

  • 3000-4000

  • 4000-5000

  • 5000-6000

  • 6000-7000

  • 7000-8000

  • >8000


Results are only viewable after voting.
Aiemmin olin siinä käsityksessä, että Ilveksen mediatiimissä työskentelevät janarit suorastaan vihaavat jalkapalloa. Ne lukuisat kerrat ovat jääneet lähimenneisyydessä mieleen, kun jääkiekko-Ilveksen tileillä mainostettiin ties mitä kainalopalloa samaan aikaan, kun Ilves pelasi jalkapalloa, ja henk.koht tileilläkin somekanavissa piilovittuiltiin Ilveksen jalkapallopuolelle. Kun näitä heppuja alkoi näkyä Tammelassa jääkiekon haltuunoton myötä, niin uskoin vilpittömästi, että nyt saataisiin hienoa sisältöä myös jalkapallon someen, mutta aika vaisuksi on kieltämättä odotuksiin nähden jäänyt. Nyt vain on epäselvää, että eikö johtoportaassa tajuta panostaa jalkapallon markkinointiin, vai ovatko mediatiimin jäsenet niin itsenäisiä, että itse päättävät mitä ja milloin postaavat.
Omaan silmään vaikuttaa siltä että Ilves ei ole osannut vielä hyödyntää kaikkia synergioita.
 
Veikkausliigan mestaruustaistelu alkaa toden teolla viikonloppuna, kun Mestaruussarja potkaistaan käyntiin. Ilves kohtaa ensimmäisessä ottelussaan vieraskentällä Kuopion Palloseuran sunnuntaina 14.9. kello 16.00. Mikäli et lähde kannustamaan Ilvestä Kuopioon, katso ottelu Ruudusta.

Ottelua voit saapua seuraamaan myös Tammelan Stadionin Mercedes Clubin kisakatsomoon. Clubin ovet aukeavat sunnuntaina kello 15.00, baari- ja kioskipalvelut palvelevat koko ottelun ajan. Ovet sulkeutuvat ottelun jälkeen.

Jos ei sunnuntaina ole lähdössä kuopion idylliseen vieraskarsinaan, niin isolla porukalla vaan Mersuun nauttimaan kisakatsomon tunnelmasta.
 
OT: Tulee pikkasen parempi fiilis omasta markkinoinnista, kun vertailukohdaksi valitsee Kupsukan:

Tuli vasta nyt kuunneltua tuo jakso, ja siinä oli kyllä hyviä pointteja tuosta mielikuvan rakentamisesta. Tuntuu, siltä että Ilveskin ajattelee markkinointia vain kuluna eikä pyri varsinaisesti innovoimaan. Toki mainokset maksavat, mutta markkinoinnilla voi saada paljon “ilmaista” näkyvyyttä luomalla vahvoja mielikuvia.
Hyvä esimerkki on toi HJK:n europeli Runavikia vastaan, kun vaikeista lähtökohdista huolimatta viestinnässä painotettiin uskoa, ja kun kaikki meni nappiin, palkittiin paikalle tulleet ilmaisella lipulla. Kampanjoissa ja viestinnässä vain mielikuvitus on rajana.
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä onko vika missä, mutta en oo saanut tänään enkä eilen ostettua lippu.fi kautta lippuja noihin peleihin. Ostin ton 5kpl voucher paketin, mutta ei vaan toimi niiden kanssa eikä myöskään jos koittaa ilman niitä ostaa lippuja:confused:
 
En tiedä onko vika missä, mutta en oo saanut tänään enkä eilen ostettua lippu.fi kautta lippuja noihin peleihin. Ostin ton 5kpl voucher paketin, mutta ei vaan toimi niiden kanssa eikä myöskään jos koittaa ilman niitä ostaa lippuja:confused:
Laita kyselyy aspaan. Voi olla, että parhaassa tapauksessa pelastat seuran isommaltakin ongelmalta.
 
Takaisin
Ylös