Kauden 2026 omatoimimatkailuketju

Muistutuksena omatoimimatkaajille, että jos varailette niitä junalippuja Helsinkiin jo nyt niin huomioikaa se, että cupin välierissä pelataan jo tarvittaessa jatko-ottelu eikä mennä enään suoraan pilkuille. Onneksi itselläni on lomaa niin ei haittaa vaikka unirytmi vähän kääntyykin. :)
 
Vaikka ei matkaa tulisikaan niin mahdollisimman moni silti boltille!
Tän kauden tärkein peli tähän mennessä ja cuppi olisi nyt voitettavissa.
 
Takaisin
Ylös