Kumma mantra tuo ainainen hokeminen, ettei porttikieltoja voi muka lain mukaan antaa. Vaikka niitä on jaettu aina. Esim Helsingissä paljon esimerkkejä viime kausilta. Yllä hyvä lainaus minilexistä. En tiedä onko termiä porttikielto käytetty, mutta määräajaksi on pääsy tapahtumiin estetty. Nyt ilm jopa loppu kaudeksi. Siittä sitten käräjille haastamaan asianomaiset, jos luulette että lakia on rikottu. On sitä rikottu, muttei Ilveksen toimesta

Ei tule käräjöinnistä mitään. Mutta rahaa tiskiin ja hommaa ajamaan!
Boikotointiin on tietty kaikki oikeus. Boikotoikaa, jos siltä tuntuu. Vaikka seuran hylkääminen väärin onkin. Tuntuu, että boikotointeja tehdään kuitenkin ihan liian usein ja helpolla. Se heikentää niiden tehoa. Ehkä olis ollut parempi, että katsomoja olisi määrätty tyhjäksi muutamiksi peleiksi soihduttelun takia. Kuten HJK casessa esim on kerrottu tapahtuvan tai on jo tapahtunutkin. Olis selvitti vähemmällä kiukuttelulla ja uhriutumisella.