"Hetken päästä Tapparan noin satapäinen kannattajaporukka lähti lätkimään lippujen ja banderollien kera."
Huutista "sata"päiselle joukolle kun oli joku max. 30 ihmistä:D:D
Muuten tästä samaa mieltä mutta niiden kaikkien tapparan Ilvekseen kohdistuvien sääntöjen ja kikkailujen jälkeen olen kyllä sitä mieltä, että ihan samalla mitalla takaisin. Me ei kuitenkaan olla mitään parhaita kavereita.
No on tua taas sellasta kauhistelua ja liiottelua joiltain ollu että on vähän naurattanut. Onhan tästä nyt tehty verrattain iso asia vaikka en minäkään mitään "tapa ittes"-huuteluita missään nimessä kannata.
Siihen videoonkin oli tarkoituksella kerätty vain ne rumat huutelut eikä mitään muuta...