Hakutulokset

  1. 2473651931

    Niilon Pojat

    Älä nyt viitsi. Täysin sen takia heitti kun päässä kiehui interin pelaajan taklaus. Ei olisi mitään tehnyt enään minuutin päästä kun olisi kerennyt jo rauhoittua.
  2. 2473651931

    Niilon Pojat

    Lapsi se oli joka sen sinne heitti, eikä tietenkään tarkoituksena osua tuomariin.
  3. 2473651931

    Kannattaminen yli lajirajojen

    Vestito sielläkin oli.
  4. 2473651931

    Ilves Euroopassa 2025 - mutta milloin ja missä?

    Onko täällä kellään vielä tietoa, että milloin AZ-Ilves pelin liput tulee myyntiin tai että mistä saa lippuja vieraskarainaan kyseiseen otteluun?
  5. 2473651931

    Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät

    C- päädyssä on vielä 80 paikkaa jäljellä, koska kannattajakatsomoon on 77 paikkaa. Eli huonosti on myynyt.
  6. 2473651931

    Ilves Euroopassa 2025 - mutta milloin ja missä?

    Mihin tieto perustuu? Uskaltaako ostaa lentoliput?
  7. 2473651931

    Ilves Euroopassa 2025 - mutta milloin ja missä?

    Onko Ilves-Alkmaar (Besiktas) parin ottelujärjestystä vielä tiedossa vai miten se edes päätetään?
  8. 2473651931

    La 17.5. FC Inter - Ilves

    https://www.tiketti.fi/tarjous/inter-ilves-vieraskannattajat Tuolta pitäisi saada lippuja.
  9. 2473651931

    La 17.5. FC Inter - Ilves

    Jos tulee vielä tarpeeksi ilmottautumisia, niin onko sitten lähdössä toinenkin bussi?
  10. 2473651931

    La 17.5. FC Inter - Ilves

    Onko lippulinkkiä vieraskarsinaan vielä saatavilla?
  11. 2473651931

    Ulkomaalaisten+muiden seurojen kannattajatoiminta

    Ihan niinku klubilaisilla ei olis jo tarpeeks ongelmia
  12. 2473651931

    Katutaide

  13. 2473651931

    Osasto 41

    Ai että mä tykkään tästä!
  14. 2473651931

    Niilon Pojat

    Onko KTP-Ilves peliin tulossa vierasmatkaa?
  15. 2473651931

    Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät

    En kyllä usko että klubilaiset saisivat edes 800 ihmistä liikkeelle jos nyt vasta 4 bussia täynnä, eli n. 200 tyyppiä. Edit: Ja tätähän ei edes markkinoida heidän isona reissuna vaan se on tarkoitus tehä Turkuun.
  16. 2473651931

    Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät

    Mikseiköhän kannattajakatsomoon saa ostettua lippuja yksittäisiin peleihin sieltä mistä muuallekkin saa? Kuva siis hjk pelin lipunmyynistä.
  17. 2473651931

    Niilon Pojat

    Olis hienoo, jos tällä kaudella saatais jokaseen peliin samanlainen tunnelma mitä viime kauden vikassa pelissä oli, kuitenki viime kaudella muutamassa pelissä kesällä oli aika vaisu tunnelma.
  18. 2473651931

    Osasto 41

    Fanikatsomo
  19. 2473651931

    Niilon Pojat

    Onkohan taas HJK-peliin tulossa jotain hienoa tifoo tai joku pyroshow olis kans hieno ku viimekaudella ei ollu ku kahdessa kotipelissä
  20. 2473651931

    Niilon Pojat

    Eli kannattajakatsomo laajenee ens kaudelle?
Takaisin
Ylös