Älä nyt viitsi. Täysin sen takia heitti kun päässä kiehui interin pelaajan taklaus. Ei olisi mitään tehnyt enään minuutin päästä kun olisi kerennyt jo rauhoittua.
En kyllä usko että klubilaiset saisivat edes 800 ihmistä liikkeelle jos nyt vasta 4 bussia täynnä, eli n. 200 tyyppiä.
Edit: Ja tätähän ei edes markkinoida heidän isona reissuna vaan se on tarkoitus tehä Turkuun.
Olis hienoo, jos tällä kaudella saatais jokaseen peliin samanlainen tunnelma mitä viime kauden vikassa pelissä oli, kuitenki viime kaudella muutamassa pelissä kesällä oli aika vaisu tunnelma.