Kammottava peli, mutta naurattaa silti. Espanja tuli vähän pelaileen, ja periaatteessa senkin olisi pitänyt riittää parin kolmen maalin voittoon, mutta hämmentävän veltto ja mielikuvitukseton suoritus. Mestareilla usein avauspeli vaikea, mutta saapa nähdä onko tuosta joukkueesta mitalipeleihin...