Hakutulokset

  1. PE 8.5.2026 Ilves-AC Oulu

    Lehtonen tuuletteli niin kuin olisi säilyttänyt työpaikkansa.
  2. PE 8.5.2026 Ilves-AC Oulu

    Camaa Ipa!
  3. PE 8.5.2026 Ilves-AC Oulu

    Tänään ei sitten ainakaan mitään lisäaikatasoitusta! Eihän?
  4. PE 8.5.2026 Ilves-AC Oulu

    In Tatu we trust!. Nyt mennään jätkät, tehkää ihmeitä!
  5. Ilveksen valmentajisto ja johto

    Mistä Ilves kiitti Kaltoa? Suurin syy siihen, että meidän kausi on ohi, oli luokattomat erikoistilanteet. Yv. 10 % poffeissa. Onko joku joskus mennyt sellaisella finaaleihin, saati mestaruuteen? Mistä Ilves kiitti Kaltoa?
  6. PE 8.5.2026 Ilves-AC Oulu

    Tänään voitaisiin tehdä 2 maalia ja lopettaa hölmöilyt omissa.
  7. LA 2.5.2026 SJK-Ilves

    Peli sai niin unelma-alun, että hetken - ihan pienen hetken - elättelin toiveita jostain lähes viime kausien kaltaisesta ilotulituksesta ja 3-0 voitosta, mutta paskan vitut. Sinänsä on ihan turhaa nostaa ketään yksittäistä pelaajaa tikunnokkaan, mutta kyllä mä vähän ihmettelen Kirkan reagointia...
  8. LA 2.5.2026 SJK-Ilves

    Yllätys vitun yllätys!
  9. Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

    Koskelalle littipeukkua siitä, että sentään antoi tuon haastattelun ja vastaili moneen ikävään kysymykseen melko suoraan, mutta sisällöltään vastaukset olivat kyllä juuri sitä samaa paskaa kuin ennenkin. Kuulostaa siltä, että johto pelästyi pahasti niitä Pendo-kausia, jolloin oli jonkinlainen...
  10. Kari Kaltolle kenkää!

    Huh huh, melkein sanattomaksi vetää. Alan kohta epäillä, että K.K. johtaa jotain kulttia, johon sattuu kuulumaan useammankin eri liigajoukkueen johtoa.
  11. Ilveksen nykytilanne

    Lisäksi nyt ollaan taas näivettymisen tiellä. Momenttumi meni. 4 hukattua kautta. Väitän kyllä, että niillä palikoilla, jotka Pennanen sai käyttöönsä, Hölö olisi vienyt meidät finaaleihin. Ei välttämättä mestaruuteen, mutta finaaleihin, ja sekin olisi merkinnyt tälle seuralle jo paljon.
  12. Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

    Eli torjuntavoitto.
  13. Timo Koskelalle kenkää!

    Se on sentään hyvä. Ehtii toki meillä muuttua tuokin.
  14. Timo Koskelalle kenkää!

    Minkälainen muuten on Järvisen loukkihistoria/herkkyys?
  15. Pronssipeli Saipa-Ilves

    Olis kyllä siistiä, jos se vain harmittaisi. Melkein kadehdin.
  16. Pronssipeli Saipa-Ilves

    En voi koskaan toivoa Ilveksen tappiota, mutta pelkään sitä, että toimiston väki pääsee hymistelemään pronssit kaulassa kuinka pienestä kaikki on kiinni ja oikealla tiellä ollaan. Siksi en katso ottelua. Herättää liian ristiriitaisia ja ennen kaikkea katkeria tunteita.
  17. Timo Koskelalle kenkää!

    Se oli -90, ja pitäisikö tuollaisen vertauksen jotenkin lohduttaa? En ymmärrä.
  18. Joona Ikonen

    Olisi kyllä kiva tietää se todellinen palkka, ja sekin, mitä Koskela Nättiseltä odotti. Ilmeisesti jotain aivan Ylijumalallista. Ei kai se muuten olisi sitä tiiserivideoo tehnyt.
  19. Joona Ikonen

    Tää on ollut taas oikea Ilves-kannattajan jackpot-viikko.
  20. Jyrki Jokipakka

    Jos vain KooKoo pystyy tekemään finaaleista kunnon sarjan, tulee löysä-Jyrki taatusti olemaan miinuksella siinäkin.
Takaisin
Ylös