Hakutulokset

  1. Jyrki Jokipakka

    Toivon todella, ettei enää koskaan tule.
  2. Otto Koivula

    Ehdottomasti!
  3. Ilveksen valmentajisto ja johto

    Oma teoria: Silloin ei ollut odotettavissakaan muuta kuin selviytymistä, ja omia ei hylätä varsinkaan vaikeassa paikassa. Nyt on käytännössä koko areena-aika alisuoriuduttu. Eka pronssi oli vielä ihan hyvä suoritus ja antoi paljon uskoa, mutta seuraavat 4 kautta on aina jääneet joltain osin...
  4. Pronssipeli Saipa-Ilves

    Tämä. Veikkaanpa myös, että Raipea turhauttaa Ilveksen alisuorittaminen enemmän kuin meidän toimiston väkeä.
  5. Ilves ja Media

    Tässä olet ytimessä. Ilveksen pelaajapolitiikka on sellaista, että mielellään kaikkien täytyisi hieman ylisuorittaa. Normaali perustaso ja muutamien harvojen onnistuminen riittää juuri ja juuri pronssiotteluun. Maakunnan joukkueella on varaa muutamaan floppiin ja fleguilijaan, kun leveyttä...
  6. Pronssipeli Saipa-Ilves

    Pitäisi tehdä jokin sääntö, että kahteen peräkkäiseen pronssipeliin ei saa pakottaa ketään. Täytyy kai tehdä jokin aloite EU:n ihmisoikeustuomioistuimeen tai vastaavaan.
  7. Ilves ja Media

    Mikäs hätä Koskelalla on. Sillä on taas "oma joukkue" finaaleissa ja palkanmaksu idiooteilta jatkuu.
  8. Suomen cup

    En usko että Rauhala tietää vielä tapahtuneista. Välimatkat on pitkiä ja maaseudulla huonot nettiyhteydet.
  9. Osasto 41

    Ne pelaajat saa ihan kivaa palkkaa tosta hommasta. Vastineeksi niiltä odotetaan, että ne antaa jäällä kaikkensa. Ei ehkä jokaisessa lokakuun tiistaipelissä, mutta pudotuspeleissä ilman muuta. Tapa jolla hävitään - ja tiputaan - toistuvasti vaikuttaa aika paljon siihen primitiiviseen reaktioon...
  10. Liiga 2025-26 | Playoffs

    Sitten avaan telkkarin, jos tarjolla on hopeamitali kaulassa nyyhkyttävä Jokipakka.
  11. Liiga 2025-26 | Playoffs

    https://yle.fi/a/74-20223028?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
  12. Saa ottaa talteen.

    Olisi kyllä parasta boikottia toimistolle, kun Jokke ja Mese hoitaisivat homman.
  13. Ilves ja Media

    Muhun vaikutti tässä eniten Kalton luonnehdinta "Ilveksen tuhon arkkitehdiksi". Sattuvasti sanottu.
  14. Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

    Hyviä pointteja lopussa. Kannatan. En toki kuvitellutkaan (saati väittänyt) että mun henkilökohtaisilla boikoteilla olisi merkitystä mihinkään muuhun kuin mun omaan elämään. Massaboikotti olisi sitten asia erikseen, mutta siihen me Ilvekset taidetaan olla liian kesyjä, tyhmiä, seurauskollisia...
  15. Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

    Sitä toivotaan ja vaaditaan että menee. Toki Karhua ei olisi halunnut päästää.
  16. Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    4 hukattua kautta. Ei mulla muuta. Nyt yritän olla loppupäivän meuhkaamatta.
  17. Osasto 41

    Nyt kun mainitsit, niin toimistolle täytyisi tehdä invaasio pikimmiten, mutta se olisi luonteeltaan hyvin erilainen.
  18. Osasto 41

    Asia ei kuulu mulle mutta hartaasti toivon, että Osasto ei järjestä minkäänlaisia invaasioita ennen kuin toimistoa on tuuletettu. Seurajohto ei niitä ansaitse.
  19. Jarkko Parikka

    Pahaa pelkään, että ei tule peliurallaan näkemään meidän viirin nostamista, mutta paita kattoon sitten uran jälkeen. Ansaitsee sen.
Takaisin
Ylös