Tuo on täysin totta. Ja mielestäni kertoo siitä, että kyse ei ole mistään Ilves-sydämen puutteesta tai siitä, että kukaan pelaaja ei "sytytä joukkuetta". Kyllä valmennuksella on nyt hyvin paljon töitä tehtävänä. Molemmissa päissä, mutta kyllä nähdäkseni puolustaminen pitäisi ensin saada kuntoon...