Niin, yhteiskunnassa on pakko noudattaa sääntöjä tai tulee hyväksyä ja lusia kohtuullinen ja perusteltu rangaistus. Sinusta nämä ovat kohtuullisia, minusta eivät ja lakioppineiden näkemyksistä en tiedä, mutta en usko epätasa-arvoisen kohtelun läpi maan olevan laillista. Muualla saat yhden pelin...