Hakutulokset

  1. jokuvaa

    La 4.7. FF Jaro - Ilves

    Joo toinen on jo täyttymässä ja täyttynyt sen verran, ettei epäilystä etteikö täyttyisi tarpeeksi. Kolmanteen en vielä usko, mutta ois kyllä siistii, jos sekin onnistuisi. Tästä ilmoittautumaan reissulle!
  2. jokuvaa

    Niilon Pojat

    Eiköhän Velja vain vitsaillut tai vittuillut.
  3. jokuvaa

    Juhani Pikkarainen

    Todella ikävä homma. Nyt rauhassa vain kuntouttamaan, niin pääsee sitten ensi kaudeksi taas dominoimaan Ruotsin viheriöitä thumbsup
  4. jokuvaa

    Veikkausliigan pelaajasiirrot ja -sopimukset

    Jep ja just toi, että mitä Ali sitten on edes tehnyt talven läpi, kun tuossa kunnossa tulee.
  5. jokuvaa

    Veikkausliigan pelaajasiirrot ja -sopimukset

    Hämmentävä saaga :D Simon vaikutti vahvistukselta Liigacupin alun perusteella ja Ali tuli sellaisella cv:llä sisään, joka sai talkkarin näyttämään maagikolta, mutta silti kumpikin floppasivat täysin.
  6. jokuvaa

    Kauden 2026 omatoimimatkailuketju

    Vähän on jakautunut ajatukset Boltilla vierailun osalta, kun virallista julkistusta Klubilta henkkarikäytännöstä ole tullut. Tänään hallitus tekee illasta jotain päätöksiä, mutta minä ehkä varailisin omatoimisia lippuja ajan käydessä jo vähiin. Lippulinkki vieraskarsinaan...
  7. jokuvaa

    La 4.7. FF Jaro - Ilves

    En tiiä, onko erikseen tulossa K18 vs ei, riippuu varmaan lähtijöiden määrästä, mutta yleensä ykkösbussiin on aina laitettu äänekkäimpiä tyyppejä, että toinen on aina rauhallisempi joka tapauksessa.
  8. jokuvaa

    Goudouss Bamba

    Joo ei kyllä ny millää voi tätä huhuu ostaa :D
  9. jokuvaa

    Jalkapallon arvokisat yleiskeskustelu

    Mainokset itsessään pila tuotteen itelle. Yle > Mainos-TV.
  10. jokuvaa

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Hämmentävä muutaman viestin ketju :D pahoittelut hämmennyksen alottamisesta
  11. jokuvaa

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    No justiinsa. Ehkä tässä odotellaan virallista varmistusta. Tuleeko sellaista edes ennen ku pääsisi läpi?
  12. jokuvaa

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Niimpäs näyttäisi olevan. En nähnyt ite arvontaa, nii jossai referoitii väärin sitte
  13. jokuvaa

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Ja eikös meille arvottu kotipeli ekaksi?
  14. jokuvaa

    Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Nimenomaan siksi valitan. Ihan liikaa perättäisiä putkia, minkä vuoksi lipunmyynti kärsii. Tekiksen vaihdon ymmärrän alkukeväästä, mutta sen jälkeen tasapainotusta olisi voitu tehdä paremmin.
  15. jokuvaa

    Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    On kyllä hyvän otteluohjelman ruksinu meille…
  16. jokuvaa

    Niilon Pojat

    Ei tietenkään ja ei tulekaan olemaan. Nää on yksityishenkilöiden yksityisasioita. Joitain tiedonjyväsiä on tiputeltu yleisellä tasolla, mutta toki lähdekriittisyys näiden vastaanottamisessa jokaisen omalla vastuulla.
  17. jokuvaa

    Niilon Pojat

    Niin, yhteiskunnassa on pakko noudattaa sääntöjä tai tulee hyväksyä ja lusia kohtuullinen ja perusteltu rangaistus. Sinusta nämä ovat kohtuullisia, minusta eivät ja lakioppineiden näkemyksistä en tiedä, mutta en usko epätasa-arvoisen kohtelun läpi maan olevan laillista. Muualla saat yhden pelin...
  18. jokuvaa

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Pitää kyllä vakavissaan harkita voisko Pietarsaaren jälkeen lähteä Eurooppaan nyt. Perjantaina olisi lento Helsinki-Vantaalta muualle, joten tämä mahdollistaisi kotiinpaluun torstaina. Vähän ärsyttää noin paljon lentäminen, mutta ehkä, jos sunnuntai-iltana lähtisi, niin kerkeäisi osan matkasta...
  19. jokuvaa

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Oho väärä linkki :D Ilves-johto kommentoi seuran eurovastustajia – lisätietoa tehtävästä pelaajahankinnasta
  20. jokuvaa

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Vieraspeli siirtyy päivällä taaksepäin: 9.7. --> 8.7. https://www.aamulehti.fi/jalkapallo/art-2000012086823.html
Takaisin
Ylös