Hakutulokset

  1. jokuvaa

    Futismanageri 2026 - Kotimaisen jalkapallon fantasiamanageripeli

    Helvetti ku ei kerenny vaihtaa Stjopinia kapteenista. Ois menny Hytöselle :/ Kangaa myös mietin sisään, mutten kerenny miettii, kehen vaihdan -5:llä. No, ehkä ens viikolla sitten ilmasena sisään.
  2. jokuvaa

    Niilon Pojat

    No riippuu, minkä lasket syyksi. Varmaankin pidempiaikainen yleinen ärsytys taustalla, kuten läpi Suomen, mutta kyllä tossa annettiin ensikertalaisille pidempiä bännejä kuin koskaan ennen kellekään mistään. @Ozku työmatkal Turuus ollu koko päivän, edellee, että en oo päivystämässä ny...
  3. jokuvaa

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Shelbourne ois kova. Voitettavissa ja helppo kohde, toki vähän kallis.
  4. jokuvaa

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Äh, viikonloppuna on muualla Euroopassa itellä menoo, josta olisin voinut jatkaa, jos peli olisi ollut 16.7., mutta tähän en kyllä taida keretä. Ei oo sopivat lennot. No, huomenna toivottavasti hyvä arpa.
  5. jokuvaa

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Sijotettuna voittamalla jatkoon on kyllä tosi kova juttu. Muutenkin voitettavissa oleva tiimi, joten jos tonne ei pääse, niin huomenna taas uutta matoo koukkuun.
  6. jokuvaa

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    En kyllä lähtis 300 euron reissulle, jos pitää noin suorittaa :D
  7. jokuvaa

    Eetu Turkki

    Vieläkää ymmärr mitä järkeä tässä oisi
  8. jokuvaa

    La 4.7. FF Jaro - Ilves

    Tästä ilmoittautumaan reissulle! 2,5 viikkoo!
  9. jokuvaa

    KE 17.6.2026 Ilves-Jaro

    Jos näillä alennuksilla saisi edes kolme tuhatta katsomoon... :D
  10. jokuvaa

    Maksim Stjopin

    Voiko tässä edes lähteä myymään, jos mies loukkaantui pahasti? Toivottavasti vaa pikku kolaus, joka pitää poissa Jaroa vastaan vain.
  11. jokuvaa

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Kyllä. Ylemmät on seeded, alemmat unseeded.
  12. jokuvaa

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    St Joseph's FC (GIB) FCI Levadia Tallinn (EST) FC Differdange 03 (LUX) Víkingur (FRO) FC RFS (LVA) ----------------- Ilves Tampere (FIN) Bohemian FC (IRL) Stjarnan (ISL) Glentoran FC (NIR) Caernarfon Town FC (WAL)
  13. jokuvaa

    Niilon Pojat

    Jos ei tule mitään ohjattua, niin voi silti edelleen kuka vain huutaa. Kyllä siinä avajaisseremoniassakin viime kaudella sitä muutamat veti ja hiljalleen se äänenvoimakkuus nousi. Se muutenkin hukkuu alkuun muiden örinän alle, niin en näe, miksi se olisi ”noloa” muulle päädylle. Toki tää vaa...
  14. jokuvaa

    Niilon Pojat

    Eiköhän nekin kuuluttajan pois jättämiset ole monessa paikassa ajan myötä orgaanisesti tapahtuneet.
  15. jokuvaa

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Ilmeisesti klo 17 mestareiden liiga, klo 18 eurooppaliiga ja vasta sitten klo 19 meidän arpa
  16. jokuvaa

    Suomen A-maajoukkue

    https://yle.fi/a/74-20231656 Koski pysyvällä siirrolla Alavesiin! Milloin viimeksi Top 5 -sarjassa on ollu suomalainen toppari (ei vain lainalla)?
  17. jokuvaa

    Niilon Pojat

    Aa en ees tajunnu, että puhuit alkuseremoniasta. Surkea lukemaan asioita. Joo ehkä oot oikeessa. Ite en ois ainakaa tota vastaa, päinvastoin. Ois kyl hienoo, jos jengi ois päädys valmiina hyvissä ajoin tollasii :D
  18. jokuvaa

    Ilves-aiheiset pelaajahuhut

    Liikkuvaa kuvaa voi tosiaan nähdä tuolta tarinoista. Näytti siinäkin raamikkaalta.
  19. jokuvaa

    Ilves-aiheiset pelaajahuhut

    Raamikas mies ainakin. Toppari?
  20. jokuvaa

    Ulkomaalaisten+muiden seurojen kannattajatoiminta

    Yllätyin, että info tulee suomeksi.
Takaisin
Ylös