Hakutulokset

  1. jokuvaa

    Ilves-aiheiset pelaajahuhut

    Otetaan kuva talteen.
  2. jokuvaa

    Niilon Pojat

    Tällaiset voi myös syntyä helposti orgaanisesti ilman sen kummempaa ohjausta ihan vain uskaltamalla ite huutaa. Tätä alkoi kuulua jo viime kauden lopulla päädystä, mutta jostain syystä sitten se vähän taantui tällä kaudella taas. Ite yritän aina huutaa sitä nimee kanssa, vaikka vähän yksinäistä...
  3. jokuvaa

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Jep. Tässäkin mukamas kaikki mitä tarvii tietää :D Kyllä mä vähä lisätietoo haluisin...
  4. jokuvaa

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Mihin aikaan arvonta ja missä live-linkki? Tulee varmaa seki vasta arvonta-aamuna?
  5. jokuvaa

    Jalkapallon arvokisat yleiskeskustelu

    Voi helvetti, luin työpaikan kisaveikkauksen ohjeet väärin ja oon laittanut voittajaksi Portugalin, toiseksi Japanin ja muihin välieriin Englannin ja Argentiinan. Noi kaikki taitaa olla samalla puolella pudotuspelejä muutenkin :D "Veikkaa vain ja ainoastaan kahdeksan parasta maata, ei muuta! "...
  6. jokuvaa

    LA 13.6.2026 Ilves-TPS

    Niitä on vissiin pakko aina tehdä. Palloliiton tai virkavallan käsky. Aina sama juttu jokaisella stadionilla läpi Suomen.
  7. jokuvaa

    Goudouss Bamba

    Onnittelut Bamballe kolmossijasta tuossa Maurice Revello U20 -turnauksessa! Minuutteja ei enää kahden ensimmäisen pelin jälkeen tullut, mutta toivottavasti oli noin muuten opettavainen ja inspiroiva kokemus.
  8. jokuvaa

    Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Toki cup pl. edelleen vain 3-1-2. Ei se karsea ole, mutta ei tuolla 1,67 pisteen ottelutahdilla vielä kuuhun mennä. Ehkä kuitenkin mestaruussarjaan.
  9. jokuvaa

    Veikkausliigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    toisen siirsin just sisää futismanageris vittu
  10. jokuvaa

    Ilveksen tähtipelaajat kaudella 2026 (Veikkausliiga, Europelit ja Suomen Cup)

    *** Kanga - Hyvää duunii, vaikka edellee joitai turhii pallonmenetyksii, kun menee liiaksi yrittämiseksi. Silti, voitti meille pelin ja teki muutaki hyvää. ** Krkalic - Luotan tähän jätkään kuin kiveen. * Veteli - Peli oli täysin meidän hänen tultua sisään.
  11. jokuvaa

    LA 13.6.2026 Ilves-TPS

    Wallius ja Bamba ihme kyllä menetyksiä. Ketä on heittää vasempaan wingbackiin? Baranov varmaan, jos Pettersson nousee oikeaan, mutta se vaatisi, että Kumpu on kunnossa. Hirveältä näyttää.
  12. jokuvaa

    Ville Kumpu

    mutta kun jättäytyi pois junnumajusta. Epäilyttää se.
  13. jokuvaa

    Niilon Pojat

    Huomenna tulee parisen sataa turkulaista, joten C3:nkin tulisi olla ihan ääriään myöten täynnä. Lippuostoksille thumbsup
  14. jokuvaa

    LA 13.6.2026 Ilves-TPS

    Hyvä on... Katson Cupin kohokohdat taas... Huomiselle odotan kiimaista ottelutapahtumaa surkeasta yleisömäärästä huolimatta, sekä laadutonta mutta tasaista vääntöä kentällä, joka päättyy 3-2 Ilveksen hyväksi.
  15. jokuvaa

    Ville Kumpu

    Saispa jotain tietoa Villen tilasta.
  16. jokuvaa

    Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät

    Joo ehdottomasti sama formaatti. Suomifutiksen pitkäaikainen ongelma onkin ollut, että sarjajärjestelmät muuttuvat alituiseen. Järjestelmät vaativat vuosia aikaa sopeutuakseen. Tää on hyvä, pysytellään ny tässä. Täysin samaa mieltä siis toki kotiedun säilyttämisestä alasarjajoukkueille...
  17. jokuvaa

    Ilves-aiheiset pelaajahuhut

    On, enemmän kuin Tiitiseen. Transfermarkt ei muuten ole näihin lupauksiin hyvä. Tuo AIK:n 30 millin Yohannahan on siellä 500k :D
  18. jokuvaa

    Jalkapallon arvokisat yleiskeskustelu

    No, avausmatsi pyörii ny telkusta, kun uteliaisuus vei voiton. Maikkarin lähetys kyllä ihan kuraa, että melkein tekee mieli pistää saman tien takaisin kiinni.
  19. jokuvaa

    Yiandro Raap

    https://www.instagram.com/stories/yraap04_/3917202969028558836 Näkyy vain hetken ellei joku osaa ottaa talteen, mutta ihan mahtavaa shithouseryy Raapilta :D
  20. jokuvaa

    Ke 10.6. Suomen cup, puolivälierä: Ilves - FC Lahti

    Jep, siinä hetkessä oli sitä kuuluisaa seurakulttuuria, mitä aina peräänkuulutetaan. Ennen sitähän myös Maksi sai ansaitusti raikuvat suosionosoitukset, joten harvinainen tapaus toistui pariinkin otteeseen samassa pelissä.
Takaisin
Ylös