Tällaiset voi myös syntyä helposti orgaanisesti ilman sen kummempaa ohjausta ihan vain uskaltamalla ite huutaa. Tätä alkoi kuulua jo viime kauden lopulla päädystä, mutta jostain syystä sitten se vähän taantui tällä kaudella taas. Ite yritän aina huutaa sitä nimee kanssa, vaikka vähän yksinäistä...