Vittu mikä kurko. Uskomaton suoritus.
Mutta, kissa pöydälle, sopparia enää kauden loppuun. Jatkoa äkkiä pöytään, Iikka. Nyt on tilaisuutesi osoittaa mikä oot miehiäs.
Jos ei suostu sopparia allekirjoittamaan, vaan haluaa vapaana agenttina varmistaa ulkomaansiirron, niin mitä foorumistien...