Tiitisen kanssa puuhasteltiin, kun ei pyydetty ajoissa takaisin toisin kuin SJK teki oman (junnu?)majumiehensä kanssa. Kumpu taas ei ole penkillä, vaikka jättäytyi pois majusta, joten onkos siellä nyt sitten loukkaantumista?
Iha vitu hienoa, jos meillä on yksi oikea toppari Tatussa ja kaksi...