Ensi keskiviikkona kauden isoin peli tähän mennessä, kun vastaan Suomen cupin puolivälierissä Tammelaan saapuu Ilvestä juuri rumasti liigassa nöyryyttänyt FC Lahti. Surkeastihan kausi on mennyt, mutta cup on cup ja mitä vain voi tapahtua.
Siispä kaikkia tarvitaan niin päätyyn kuin sivuille...