Hakutulokset

  1. jokuvaa

    Ilveksen ottelutapahtuma

    ”Istukaa meidän Ipalle, istukaa meidän Ipalle”
  2. jokuvaa

    Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Lienee turhaa odottaa mitään uutisia enää tänään. Lehtosen kanssa jatketaan.
  3. jokuvaa

    Ilves/2 - Liigapelaajiksi kasvamassa

    Vähän ohi aiheen seuraava kommentti, mutta: Mikä helvetin Hämeen derby? :D Suomifutis vois ny relata näiden derby-nimitysten kanssa. Oikeita derbyjä ei Suomessa juurikaan ole.
  4. jokuvaa

    Ex-Ilvekset maailmalla

    Toisaalta luulisi seurojen tukevan potentiaalisia liigatason pelaajia. Toki Arsalo ei välttämättä sellainen nyt ihan 12-vuotiaana ollut.
  5. jokuvaa

    Futismanageri 2026 - Kotimaisen jalkapallon fantasiamanageripeli

    Jep, mutta mun nousu korrelois vahvasti Ilveksen nousun kanssa, joten sitä odotellessa :D
  6. jokuvaa

    Jesse Kilo

    Yllättävä mutta ihan ansaittu kutsu. Surkeassa hyökkäyksessä harvoja valonpilkkuja.
  7. jokuvaa

    Futismanageri 2026 - Kotimaisen jalkapallon fantasiamanageripeli

    Ainoastaan maalijuhlat, kun taas mulla sen lisäks tuplaus :D
  8. jokuvaa

    Futismanageri 2026 - Kotimaisen jalkapallon fantasiamanageripeli

    Ihan hyvin menee 432. sijalla rokaten edelleen kolmea ilvesläistä, mutta yhdessä viiden hengen kimpassa alkaa ero kasvamaan turhan suureksi yhtee hinaajaan. Itellä 435 pistettä ja hänellä 490 :( Miten tästä enää noustaan? :(
  9. jokuvaa

    Mestareiden liiga

    Näin. Siksi kotimainen thumbsup
  10. jokuvaa

    Joni Lehtonen - Ilveksen päävalmentaja 2023, 2026 ->

    En ole eri mieltä, etteikö pelaajat näyttäisi nyt paljon huonommalta kuin, mitä ovat, mutta on tuo tiimi silti todella nuori. Pelkillä nuorilla lupauksilla ei päästä kyllä parhaimpaan päähän, vaan tarvitaan niitä kokeneempia siihen rinnalle, joista iso osa on ollut loukkaantuneena.
  11. jokuvaa

    Joni Lehtonen - Ilveksen päävalmentaja 2023, 2026 ->

    Synkkä, mutta tarpeellinen hetki mielestäni.
  12. jokuvaa

    Joni Lehtonen - Ilveksen päävalmentaja 2023, 2026 ->

    Hän on hyvä torjuja, mutta kaikki muu on jotenkin todella heikkoa nykyisin. Vastaantulemisissa saa aina pelätä tuleeko se punainen taas vai meneekö pelaaja ihan vain ohi. Kulmissa saa pelätä lyökö pelaajaa vai ohi. Ei hän edes jalalla ole merkittävästi Kirkaa parempi.
  13. jokuvaa

    Faris Krkalić

    Free Faris.
  14. jokuvaa

    Joni Lehtonen - Ilveksen päävalmentaja 2023, 2026 ->

    Virtanen ei kyllä ainakaan kuulu tuohon joukkoon. Senkin puoleen ihmettelen Lehtosen valmennuskykyjä, kun penkittää Kirkan Otson eestä.
  15. jokuvaa

    Joni Lehtonen - Ilveksen päävalmentaja 2023, 2026 ->

    Terveenä parhaimmasta päästä, tässä tilanteessa alempaa keskitasoa. Musta kuitenkaan ei koskaan pitäisi alemman keskikastin tiiminä hävitä ylemmän keskikastin tiimille viidellä maalilla. Toisaalta myöskään musta Tampereen Ilveksen ei pitäisi koskaan hävitä samalla sarjatasolla viidellä...
  16. jokuvaa

    Joni Lehtonen - Ilveksen päävalmentaja 2023, 2026 ->

    Katsokaa, vaikka kuinka kauan Köpiäkin katteltiin. Ei Joni tuu saamaan potkuja, koska ei se ole, miten tässä seurassa operoidaan. Potkut annetaan vasta, kun ollaan muutaman tappion päässä putoamisesta.
  17. jokuvaa

    Risto Niklas-Salminen - toimitusjohtaja 2022->

    Uuden utj palkkaamisen prosessi oli jopa hieman kartoittavampi kuin mitä odotin, mutta Lehtosen rekryn nopeutta en edelleenkään ymmärrä. Ilmeisesti Takkula näki Lehtosessa jatkajan Rantaselle sitten, kun Rantanen lähtisi, mutta nyt tämä vain tapahtui aiemmin kuin odotettiin. Ok, no, nyt kun se...
  18. jokuvaa

    Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Hyi helvetti. Tällaisen kevään jälkeen historiallisen huono tulos johtaisi missä vain vakavasti otettavassa seurassa potkuihin. Jäädään odottelemaan olemmeko me sellainen. Vähän epäilen. Risto itse tänään Tilannekuvassa totesi, että Takkulan isoin apu oli uskottavuuden tuominen Ilvekseen. No...
  19. jokuvaa

    Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Mua vitutti tää tilluttelu Takkulan kohdalla, mutta nyt tää ei harmita jotenkin yhtään :D
  20. jokuvaa

    Niilon Pojat

    Siinä, kun peli on paketoitu jo vartin jälkeen ja oot kaukana kotoo, nii eipä siinä muuta voi ku koittaa ees hauskaa pitää. :D
Takaisin
Ylös