Hakutulokset

  1. jokuvaa

    LA 30.5.2026 FC Lahti-Ilves

    Ennen peliä olin tätä mieltä istuessa terassilla järven rannalla Blacn edessäni. Pelin jälkeen pohdittiin jäädä kattomaan ucl finaalia kaupunkiin, mutta eihän tuolla ny hetkeäkää enempää halunnu olla, niin lähettiinki Hesen kautta heti seuraavalla junalla himaa.
  2. jokuvaa

    Joni Lehtonen - Ilveksen päävalmentaja 2023, 2026 ->

    Joni on valitettavasti käyttänyt loppuun ”seuran mies” -puolustuksen saldon. Nyt täytyy kritiikit kohdistaa myös Joniin eikä vain Ristoon ja Iikkaan.
  3. jokuvaa

    Risto Niklas-Salminen - toimitusjohtaja 2022->

    Niin siis rahaahan suomifutiksella edelleen voi tehdä, kysy vaikka savolaisilta, että alkuperäiseen mielipiteeseen palaaminen olisi typerää. Ennemmin loisin uuden mielipiteen siitä, kuinka nykyiset tekijät eivät siihen kykene ja, että muutoksia on tapahduttava ennemmin kuin myöhemmin.
  4. jokuvaa

    Niilon Pojat

    Joku muu voi korjata, jos olen väärässä, mutta aika hiljasta poikaa siellä oli kuuntelemassa kannattajia. Aika yksipuolista dialogia siis oli, mitä nyt Tatu vähän lopussa yritti luoda uskoa. Huomionarvoista on, että Lehtonen ei ole vielä kertaakaan tällä kaudella avannut suutaan kannattajien...
  5. jokuvaa

    LA 30.5.2026 FC Lahti-Ilves

    Nolla puolustavaa pelaajaa penkillä :D Raymondia, kun ei lasketa
  6. jokuvaa

    Risto Niklas-Salminen - toimitusjohtaja 2022->

    Crosspostaus, koska keskustelu lienee olennaista ihan vain Ristostakin.
  7. jokuvaa

    Yiandro Raap

    Voi, mutta ei se tietenkään varmaa ole. Kovemmissa sarjoissa nuo yleensä pitävät hyvin paikkansa, mutta en tiedä, miten hyvät kontaktit TM:llä on Euroopan heikompiin sarjoihin.
  8. jokuvaa

    Yiandro Raap

    Tätä menoa odotuksissa monikymmenkertainen tuotto.
  9. jokuvaa

    Yiandro Raap

    Transfermarktin mukaan maksoimme 25k Raapista. Käsittääkseni ei ole kauaa tuossa lukenut summaa.
  10. jokuvaa

    LA 30.5.2026 FC Lahti-Ilves

    Tän jälkeen onneksi sentään suurin osa saa lepoa ja ehkä sinä aikana kerkeää pelaajia tulla takaisin sairastuvalta.
  11. jokuvaa

    Paikalliskilpailijat jalkapallossa

    No joo, mutta valitettavasti Ykkösliigaan nousu on ihan mahdollinen skenaario jopa tällä kaudella. Sen verran hyvän joukkueen ovat saaneet kasaan.
  12. jokuvaa

    Paikalliskilpailijat jalkapallossa

    Luulen, että kohdataan. Seuraavat vuodet tulevat menemään about näin: Kummola United pääse Ykkösliigaan meidän rejekteillä ja sitten jämähtävät siihen. Tuo sarjataso vie heidät jälleen konkurssin partaalle, ja heidän kannattajien tehtyä jo kaiken tekohengittääkseen tuota roihuavaa roskakasaa...
  13. jokuvaa

    Paikalliskilpailijat jalkapallossa

    Noin niinku yleisesti tosin ei millään joukkueilla ole pitkää historiaa samalla sarjatasolla toisen tamperelaisen joukkueen kanssa. Ilves vs TamU -asetelma on noussut hiljalleen taustoissa kiistatta mielenkiintoisimmaksi, mutta vielä kohtaamisia ei ole tullut. Vaikka TamU:lla kannattajia niin...
  14. jokuvaa

    Paikalliskilpailijat jalkapallossa

    Ollaan pelattu samassa lohkossa Kakkosessa 2011-12: https://www.aiscore.com/head-to-head/soccer-ilves-tampere-vs-tpv-tampere Myös yksittäinen harjoituspeli 2019, mutta sitä ny turha laskea. Tässä ihan hyvä historiikki: Tampereen derby: 80 vuotta yhteistä tarinaa
  15. jokuvaa

    LA 30.5.2026 FC Lahti-Ilves

    Tuloskunto ihan hyvä, vaikka pelillisesti onkin vielä parannettavaa.
  16. jokuvaa

    Paikalliskilpailijat jalkapallossa

    Historiattomuus Tamulta ja katkeruus Tpvltä veikkaisin. Ainoa oikea derby siinä mielessä joo, ettei kukaan pääse pelaamaan meitä vastaan koskaan sieltä pohjamudista :D
  17. jokuvaa

    Paikalliskilpailijat jalkapallossa

    Pirkanmaan derby o_O Ei, mutta onhan se ny vaa niin, että Ilves vs TamU olisi ainoa ottelupari tältä alueelta, josta löytyy tarpeeksi vastakkainasettelua derbyksi asti ainakin tällä hetkellä.
  18. jokuvaa

    LA 30.5.2026 FC Lahti-Ilves

    En olisi vielä muutama viikko sitten voinut kuvitellakaan, että Bamba olisi iso menetys tähän matsiin, mutta näin vain on. Silti ensimmäistä kertaa ehkä tällä kaudella jokseenkin luottavainen olo.
  19. jokuvaa

    Paikalliskilpailijat jalkapallossa

    Tänään Tampereen ”ainoo oikee derby” ja kiima on käsinkosketeltavaa!! Tai sitten ei :D Tällaista mm. sanotaan futisforumin puolella: Alkaa ne ”manselaiset” jo myöntämään, että tarvitsevat meitä kasvaakseen. TPV-derby ei auta mitään. En yleensä kommentoi kielioppia, mutta olipa muuten karsee...
Takaisin
Ylös