Joku muu voi korjata, jos olen väärässä, mutta aika hiljasta poikaa siellä oli kuuntelemassa kannattajia. Aika yksipuolista dialogia siis oli, mitä nyt Tatu vähän lopussa yritti luoda uskoa.
Huomionarvoista on, että Lehtonen ei ole vielä kertaakaan tällä kaudella avannut suutaan kannattajien...