Hakutulokset

  1. jokuvaa

    ke 27.5. Suomen cup, 6. kierros: Ilves - TPS

    Hytönen… Mies on todistanut, että hyvä laukaus löytyy, mutta aina välillä tulee näitä iha ihmeellisiä tykkejä yläriveille.
  2. jokuvaa

    ke 27.5. Suomen cup, 6. kierros: Ilves - TPS

    Hyvä puoli Ilveksellä. Harvassa ollut nämä, mutta ehkä tämä tosiaan tästä alkaa kääntymään. Vaikka toki huomioitava Tepsin divaritasoset varamiehet.
  3. jokuvaa

    ke 27.5. Suomen cup, 6. kierros: Ilves - TPS

    Kuuntelin huonosti, sanoiko, että oli Jessen eka Ilves-maali? Oli muuten tosi Söderbäckmainen maali
  4. jokuvaa

    ke 27.5. Suomen cup, 6. kierros: Ilves - TPS

    CAMA KILO! Täysin ansaittu maali, onhan Ipa hallinnu tätä pelii
  5. jokuvaa

    ke 27.5. Suomen cup, 6. kierros: Ilves - TPS

    Nilkutti jo ennen sitä laukaustaki. Ilvekseltä ihan ok pelii hankalan alun jälkeen.
  6. jokuvaa

    ke 27.5. Suomen cup, 6. kierros: Ilves - TPS

    huh onneksi Raap ilmeisesti kunnossa
  7. jokuvaa

    ke 27.5. Suomen cup, 6. kierros: Ilves - TPS

    Baranov väläyttelee
  8. jokuvaa

    ke 27.5. Suomen cup, 6. kierros: Ilves - TPS

    Ei oo katsomossa varmaa puoliakaa kausarilaisista paikalla :thumbsdown: onko edes A:ssa hyvä täyttöaste?
  9. jokuvaa

    ke 27.5. Suomen cup, 6. kierros: Ilves - TPS

    TPS #1 Henriksson Elmo #10 Könkkölä Marius #15 Azongnitode Charlemagne #20 Kauppila Miika #24 Talo Nikolas #26 Ikonen Lasse #28 Väkiparta Tomi #4 Sairinen Akim #41 Anini Samuel Junior #77 Karkulowski Tobias #9 Ivanovic Luke Vaihtopelaajat #35 Lauri Dan #11...
  10. jokuvaa

    Eetu Turkki

    Eetu on saanut ylennyksen U21:een! Kova juttu 19-vuotiaalle nousevalle tähdellemme. https://www.palloliitto.fi/ajankohtaista/pikkuhuuhkajat-nimetty-kesakuun-otteluihin
  11. jokuvaa

    Niilon Pojat

    Aivan kaikki tänään päätyyn! Kauden kenties isoin peli tähän asti ottaen huomioon, kuinka merkitykselliseksi cup voi kauden onnistumisen kannalta osoittautua. Joukkue tarvitsee äänekkään päädyn tuekseen tänään. 5-10 euron liput päätyyn täältä...
  12. jokuvaa

    Euroopan sarjat ja eurokilpailut

    En ollu kuullu, siisti homma kyl! Wisla Krakowhan oli kanssa divarijenginä Euroopassa 2024. Jotkut meistähän olivat katsomassa heidän 6-1 vierastappiota Rapidille, koska pelasivat Wienissä seuraavana päivänä meidän historiallisesta europelietä. Oli kyllä hyvä meno katsomossa ja kaduilla...
  13. jokuvaa

    Muiden jalkapallojoukkueiden uutiset

    Nää kaks, kun tippuis, niin Ykkösliigasta tulis heti parempi. Tilalle vaikkapa RoPS ja JJK. Kunhan ei Oulun farmiseura tai muovi.
  14. jokuvaa

    Osasto 41

    Koskaan kuullut tuollaisen tavutuksen huudahdusta. Kyllästyttäis kyllä muakin noin pitkä tavuttaminen.
  15. jokuvaa

    Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Jotenkin sellanen mielikuva, että CIES on aiemmin viitannut Ilvekseen Ilves Tampereena myös. En keksi nyt mistä tarkistaa, mutta Tiitisen tai Kangan langoista löytynee.
  16. jokuvaa

    Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Ei olisi ikinä tapahtunut Rantasen aikana, mutta sääli, että nytkin kävi vähän kuin pakosta :D Silti, kuin raha pankkiin laittaisi.
  17. jokuvaa

    Niilon Pojat

    Ylipäätään kyllä todella surkea vierasotteluohjelma tänä vuonna tuon alkukauden tekiksen vaihdosta johtuvan vierasputken vuoksi. Viime vuonna oli lähes täydellinen, mutta kotiohjelma oli surkea, mutta tänä vuonna taas osat ovat vaihtuneet päikseen. Toivottavasti päästään mestaruussarjaan...
  18. jokuvaa

    La 30.5. FC Lahti - Ilves

    Vielä kerkeää ilmoittautumaan reissulle! Liput: Tarjous - Tiketti
  19. jokuvaa

    Niilon Pojat

    Ny: Tarjous - Tiketti Sähköpostiinkin pitäisi tulla lähtijöille jossain välissä, mutta tuosta lienee hyötyä omatoimimatkaajillekin.
  20. jokuvaa

    Veikkausliiga

    Hienoa, että näitä suomifutiksesta kontsaa tekeviä on koko ajan enemmän, mutta olipas raskasta ininää tuomareista :D Joskus varmasti tuomarit saavatkin aiheettoman ikävää palautetta, mutta jos tosiaan nämä hänen mainitsemansa ”pelle” ja ”puusilmä” olivat ne, mitkä häntä niin kovasti loukkasivat...
Takaisin
Ylös