Toisaalta ei Jokerit huonouttaan liigasta pois aikoinaan lähtenyt. Urheilullisesti on aika hankala nousta, kun mestikseen täytyisi lähteä liigatason budjetilla. Muuten ei keväällä ole mahkuja niinkuin nähtiin. Ilveksen ja Jokerien kannattajat tuovat halliin parhaan tunnelman. Sitä haluaisin...