Kyllä vaan Ikosen menetyksen ohella sapettaa että Bryggmankin Turkuun päätyi, kun Ilves ehti jo huhuissa vilahtaa. Olisi edustanut kaikkea sitä mikä hyökkäyksen osalta jäi vajaaksi viime kaudella, ja olisi täyttänyt sen vasemman ykköslaiturin paikan mikä oli koko kauden tyhjä, sekä profiililtaan...