Tunnustan jo valmiiksi, että tuon ekan kotivälierän uuden ajankohdan vuoksi, minun kausikorttipaikka on pelissä tyhjänä. Voisin korttia jollekin lainata, ja saatan ehkä niin tehdäkin, mutta mahdollista voisi olla ehtiä paikalle noin kolmanteen erään ja jatkoajat päälle joten sillä verukkeella...