Hakutulokset

  1. Ilveksetär

    Veikkausliigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Ei oikein kelpaa edes flunssapäivän viihteeksi tuo pihapeli.
  2. Ilveksetär

    Jesse Kilo

    Tai vielä parempi, koska kyllä hän nyt jo on ”hyvä”. Jos vielä vedoista menisi vaikka viidesosa maaliin, niin eipä pelaisikaan enää kauan Ilveksessä.
  3. Ilveksetär

    LA 16.5.2026 HJK-Ilves

    Katselin illalla vielä Ruudun studiot peliin liittyen. Onneksi Ilves romutti asiantuntijoiden tylyt ennakkoveikkaukset. Arvostin, että loppuanalyysissä pohdittiin Ilveksen peli-ilmettä valmentajaluottamuksen näkökulmasta. Heidän mukaansa näyttää siltä, pelaajat antaa kaikkensa ja on satasella...
  4. Ilveksetär

    Niilon Pojat

    Jäi eilen sanomatta: kiitos nuorelle rumpali-capo-kaksikolle eilisestä! Oli ryhdikäs veto ja kuuluttiin kuulemma ajoittain klubipäätyläisille asti.
  5. Ilveksetär

    Ilveksen tähtipelaajat kaudella 2026 (Veikkausliiga, Europelit ja Suomen Cup)

    *** Stjopin ** Virtanen * Bamba Tosin tää on mahdoton jako, koska myös Rale, Kilo ja Raap pitäisi mainita. Tasaiset tekijät jää tähdittämättä.
  6. Ilveksetär

    LA 16.5.2026 HJK-Ilves

    Mulla aikanaan hankittu lippu 128:sta eli vieraskatsomon läheltä. Edit: Liina päällä, ja ohjattiin vieraskarsinaan :)
  7. Ilveksetär

    ke 13.5. Suomen cup, 5. kierros: P-Iirot - Ilves

    Keltavihree Tampere
  8. Ilveksetär

    Suomen A-maajoukkue

    Todellakin! Havunvihreä vieraspelipaita olisi ehdottomasti majesteetillinen. (Jopa ilman keltaisia resoreita.)
  9. Ilveksetär

    Kauden 2026 omatoimimatkailuketju

    Eiku huutamaan!
  10. Ilveksetär

    Naatan Skyttä

    Uutisissakin. Korvaan tarttui, että 100 000 asukkaan Kaiserslauternissa jalkapallostadionilla on viikosta toiseen 40 000 katsojaa. - Mitäs 40 % asukkaista tarkoittaisi Tampereella? Satatuhatta?
  11. Ilveksetär

    Niilon Pojat

    Lapset muistaa koko ikänsä sen, miltä tuntuu kun pelaajat palkitsee koko illan aktiivisen kannatuksen kääntämällä selkänsä. Tätä pitää pyytää anteeksi junnuilta. Heitä ei tuossa hyppimiskuvassa enää näy. RNS järjestäköön anteeksipyynnön niin että juniorit tuntevat luita ja ytimiä myöten olleensa...
  12. Ilveksetär

    Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Olipahan mahtavaa eilen olla pelissä, jossa ei ollut paniikin tunnetta. Sitkeys olis nyt se mitä tarvitaan jatkopelejäkin ajatellen. Optimismia sitkeyssuunnassa ruokkii nyt Suvanteen esitys ja entistä varmempi Kumpu. Ja tietysti Kilo.
  13. Ilveksetär

    Risto Niklas-Salminen - toimitusjohtaja 2022->

    Naulan kantaan. On kai kiistatonta, että Ilves-futis on aiemmin myös hyötynyt RNSn bisnesvainusta. Varmaan tämän vuoden harha-askeleet harmittaa, kun kenkälakana meni ihon alle. Pitäisihän siinä nähdä myös huumorin ripaus. Painuristov***uun-huuto oli silti mielikuvitukseton ja mauton. Etenkin...
  14. Ilveksetär

    Niilon Pojat

    Junnujen puolesta harmittaa. Istuin sillä puolella, missä 7-10-vuotiaat puhisivat innoissaan koko pelin ajan, että tänään saadaan hyppiä. Sitten pelaajat käänsivät meille selkänsä. Karmea fiilis. Joku täällä sanoi, että RNS kävi keskustelemassa ja että lopuksi vielä hypittiin. Tulivatko...
  15. Ilveksetär

    Veikkausliigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Kallström ja Engström toteaa, että Rantanenkaan ei saa klubissa aikaan samaa iloista ja dynaamista rantaspalloa kuin Ilveksessä. Olis pysynyt…
  16. Ilveksetär

    Veikkausliigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    On se näinkin tietty, mutta meiltä (mun mielestä siis) puuttuu tällainen hivenen luontaisesti röyhkeä, koleerinen ja kilpailuhenkinen kookas ja sumeilematta päällekäyvä puolustaja.
  17. Ilveksetär

    Veikkausliigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Joo tää on ihan joku toinen laji kuin se äskeinen painajainen. Ja otetaan toi Turkki kesällä takaisin!
  18. Ilveksetär

    LA 2.5.2026 SJK-Ilves

    Onneksi kerhon peli on ihan sekaisin.
  19. Ilveksetär

    LA 2.5.2026 SJK-Ilves

    Onneksi väärin. Grafiikka petti.
  20. Ilveksetär

    LA 2.5.2026 SJK-Ilves

    Näinkö mä oikein, otettiinko Tatu pois?
Takaisin
Ylös