Hakutulokset

  1. Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Eli siis 23.7. ja 30.7. on runkopäivät.
  2. Veikkausliigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Semmonen Kone tuli sieltä sitte
  3. Veikkausliigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    No se ei kauaa kestäny. 1-1
  4. Jalkapallon arvokisat yleiskeskustelu

    Hyökkääjän vaisto on vetää, kun vetopaikka tulee.
  5. Paikalliskilpailijat jalkapallossa

    Heti juhannuksen jälkeen tehtävässään aloittava ”Hila” on tehnyt sopimuksen kauden 2026 loppuun asti. Hilander on paluumuuttaja, sillä edellisen kerran mies nähtiin edustuksen valmennuksessa kausina 2023-24.
  6. Niilon Pojat

    Nii tuon tekstin perusteella voi ensikertalaiselle asetettava pitkä porttikielto olla ehkä vähän yliampuva. Tosin jos siitä ei mitään saa, se rima tyhmyyksiin madaltuu.
  7. Niilon Pojat

    Miten ne porttikiellot on laittomia?
  8. Roope Riski

    Euro-Roope on lämmitelty valmiiksi.
  9. Niilon Pojat

    Toivottavasti tuosta päästään jonkinlaiseen kompromissiin. Mutta onhan tuo vaikea tilanne myös seuralle, kun viranomaiselta tulee käskyä laittaa homma kuntoon.
  10. Niilon Pojat

    Jos Ilves ei tee mitään, poliisi kyllä alkaa tehdä kuten lupirunkkareiden kanssa
  11. Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Totta, mutta tuo lisäraha on siis tarkoitettu kuluihin, eikä tavallaan ole palkintorahaa. Rahaa kuitenkin tulossa hyvin jo kolmannelle kierrokselle pääsystä.
  12. Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    No mut matkakuluihin menee osa. Matkakuluissa ei kanata säästellä. Tosin myös näistä tulee lipputuloja, joten vaikee sanoa sitä kokonaisarvoa.
  13. Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Erittäin kelpo arvonta oli juu. Nyt pitää vain suorittaa. Jo kolmannelle kierrokselle pääsy olisi sen 750k vanhassa palkintorahassa. Onko palkintorahat vielä vahvistettu?
  14. Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Sitä paitsi se on siis häviäjä ottelusta Vojvodina - Ferencvaros
  15. Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Nekin on ihan voitettavia vielä
  16. Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Kupsihan pääsee kuitenkin pelaamaan karsintapelit omalla. Onko tuo Strassenin kenttä niin huono, ettei siellä voi pelata edes karsintoja?
  17. Ilves-aiheiset pelaajahuhut

    Ehkä se on menossa tamuun
  18. Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Kaikki ovat voitettavia, mutta toivotaan tuota Viroa.
  19. Ilves-aiheiset pelaajahuhut

    Nyt kun katsoin paremmin tuota kuvaa niin siinähän näkyisi minusta hiekotushiekkaa ja akilla on takki päällä. Olisko tuo keväämmältä kuitenkin
Takaisin
Ylös