*** Kanga
** Kirka
* Syrjänen
Vetelin ja Popon tulo kentälle kyllä näkyi. Veteli on kyllä niin tärkeä palanen tuohon keskikentälle, että toivotaan, että on pian avauskunnossa.
Eiköhän tuo ole neljän linja Rale, Tatu, Kumpu, Pettersson, mutta saa nähdä miten tuo keskusta menee. Toivon, että Kilo on alempi keskikenttä ja Tiitinen menisi ylemmäksi. Olettaen, että Kanga pelaa laidalla.
Itelläkin mtv pimennossa, mut onneks on vielä tilausta jäljellä katsomoon. Sekin tosin loppuu 14. päivä, joten sit pitää jotain ehkä viritellä. Ei viitti maksaa 40€ siitä, että saa nähdä muutaman hidastemposen pelin
*** Stjopin
** Raap
* Kilo
Joo olisi nyt tosi monta onnistujaa, mistä valita. Kangalta osittain hyvää pelaamista ja tietenkin hieno maali. Välillä Kanga taas pelasi vähän huonosti. Kokonaisuutena kuitenkin hyvä peli. Raap oli yläkylän ukko tuohon kutosen paikalle. Vähän voi olla heikko kunto...
Istu ratikassa mun edessä. Siis Lambin ja tämä uusi kaveri. Uudella kaverilla oli Ilveksen kassi. Menivät forenomille. Onko tästä Coulibalysta joku kuva jossain?