Hakutulokset

  1. Rasmus Leislahti

    Pääsi Ilves/2:n kanssa pelaamaan. Jännä ratkaisu, koska nyt Husu istuu penkillä ja Leislahti ei enää kauaa varmaankaan ole palkkalistoilla.
  2. Yiandro Raap

    Aah, vedin heti yhteyden siihen, kun kyse oli usa:sta.
  3. Yiandro Raap

    Ja 200kiloa (ei pelaajaa) kilahtaa Ilveksen tilille siinä tapauksessa
  4. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Onneksi tossa tulee tuo majutauko. Toivottavasti tauolla silti treenataan hyvin, eikä anneta formin kadota.
  5. Goudouss Bamba

    Olin ihan varma, että punanen nousee taas :D
  6. ke 27.5. Suomen cup, 6. kierros: Ilves - TPS

    Harmi kun oli työjuttuja enkä päässyt. Peli näytti kyllä kokonaisuudessaan hyvältä.
  7. Kotimaan valmentajamarkkinat

    Aika moni ennusti samaa. Itse toki tiesin kaiken ennalta:
  8. Goudouss Bamba

    On tuokin monimutkainen, kun ensin sanotaan: "Ennen pelikiellon kärsimistä pelaaja ei saa pelata virallisissa otteluissa eikä toimia missään seurassa joukkueisiin liittyvissä tehtävissä.", mutta käytännössä tämä kumotaan heti seuraavassa: "Mikäli pelaaja pelaa muun sarjan otteluiden välissä...
  9. Goudouss Bamba

    Eikös nuo pelikiellot nykyään lasketa myös cupin peleihin?
  10. LA 23.5.2026 Ilves-Gnistan

    Ei ole edes eka kerta, kun joku tuulari valittaa/ihmettelee, miksi pelataan alaspäin koko ajan. Ilves on pelannut sillä tavalla nyt koko uuden Tammelan aikakauden ja silti se on näyttänyt enimmäkseen viihdyttävältä. Mutta yksinkertainen vastaus tuohon kysymykseen, miksi alaspäin pelataan on se...
  11. Goudouss Bamba

    Minustakin tuo on suht selvää, että Bamba kyllä tiesi mitä teki. Mutta eihän tuo näytä minusta yhtään potkulta. Ja jos se kovuus ei mukamas sitten vaikuta, niin kättelyn voi sitten tulkita pahoinpitelyksi, kun kontaktihan siinäkin tulee? :D
  12. Yiandro Raap

    Minusta taustalla on oltava jotain muuta kuin tahto peluuttaa häntä. Kyllähän tuon nyt sokeakin näkee, että Raap on tärkeä palanen tuossa keskikentällä. Ehkä siellä on taustalla jotain loukkia tai rasitusta.
  13. Ilveksen tähtipelaajat kaudella 2026 (Veikkausliiga, Europelit ja Suomen Cup)

    *** Virtanen - sai kalasteltua vastustajalle punaisen tärkeällä hetkellä ja piti nollat ** Tatu - Legenda ei selittelyjä kaipaa * Kanga - Pireetä peliä Minusta Hytönen oli vähän näkymättömissä muuten kuin tuon maalinsa osalta. Eikä tuo turha keltainen nyt pisteitä varsinaisesti nosta :D
  14. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Se on tätä, kun yrittää jollekin selittää "yksinkertaisesti" semmoista himmeliä kuin uefan turnaukset :D
  15. LA 23.5.2026 Ilves-Gnistan

    Lehtonen varmaan arpoo noi avaukset
  16. Tampere United

    ei ne viikkorahat riitä lippuun :D
  17. Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät

    Joo ihan turha maalailla piruja seinille, mutta toki jossain määrin voi olla huolissaan. Eihän liigacuppia pelattu tänä vuonna tammelassa peliäkään? Se voi olla, että sitä ei kannatakkaan pelata siellä montaa peliä. Nysse-diili on hyvä ja se on ainakin pitkällä aikavälillä se järkevin ratkaisu...
  18. Potkut päävalmentaja Joni Lehtoselle?

    Tai edes Wiss... Lehtonen oli selkeä riski, mitä ei ollut pakko katsoa.
  19. LA 23.5.2026 Ilves-Gnistan

    Roope oli kyllä haastattelussa hyvällä päällä, toivottavasti se näkyy kentällä huomenna.
Takaisin
Ylös