Ei ole edes eka kerta, kun joku tuulari valittaa/ihmettelee, miksi pelataan alaspäin koko ajan. Ilves on pelannut sillä tavalla nyt koko uuden Tammelan aikakauden ja silti se on näyttänyt enimmäkseen viihdyttävältä. Mutta yksinkertainen vastaus tuohon kysymykseen, miksi alaspäin pelataan on se...