Hakutulokset

  1. PE 8.5.2026 Ilves-AC Oulu

    Heti kun alko pysymään pystyssä niin peli parantu.
  2. PE 8.5.2026 Ilves-AC Oulu

    Miksei Ilves hyppiny? Sillekö siinä mylvittii?
  3. PE 8.5.2026 Ilves-AC Oulu

    Kyllähän tuo vähän pelottavalta näyttää. Toivottavasti Popoa, Veteliä ja Väisästä ei kuitenkaan kiirehditä kentälle liian nopeasti, ettei ole taas heti uudestaan loukissa.
  4. Ilves mediassa

    Itse seuraan Ilvestä facessa ja instassa, ja käyn tykkäämässä joka postauksesta, kun sitä selailen. En kyllä jaksa käydä kommentoimassa niitä. Rekisteröidyin nyt itsekin tuonne ff5, vaikka en koskaan ff2:een jaksanut niin tehdä. Ff2 oli vähän sekava ja ikävä käyttää. Varmaan monikaan ei jaksa...
  5. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Hilan mielestä Ilves ei tarvitse uutta päävalmentajaa, vaan hyökääjiä: Asiantuntija: Ilves ei tarvitse uutta valmentajaa Olen kyllä samaa mieltä, että varsinkin laidalle tarvitaan nopeampia kavereita, jotka pääsee vastustajasta ohi. Stjopin pääsee kyllä välillä, mutta ei joko yritä tarpeeksi...
  6. Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät

    Nii tuo B4 on tollain tuularikatsomo, johon ei kukaan paljon peleissä käyvä varmaan juuri menisi. Se on kalliimpi kuin B3, mikä tekee B3:sta hinta/laatu-suhteelta paremman. B3 on tarpeeksi keskellä ja myös lähempänä C-päätyä kuin B4. Lisäksi E4 on huomattavasti halvempi kuin B4 ja niissä ainoa...
  7. PE 8.5.2026 Ilves-AC Oulu

    Nii olisi se ehkä laastari avohaavaan :D
  8. PE 8.5.2026 Ilves-AC Oulu

    Jos se peli näyttäisi nyt edes paremmalta, tasatulos ei olisi niin kauheaa. Jos tulos tulee, mutta peli näyttää vieläkin hirveältä, ei paljon lämmitä.
  9. Veikkausliiga

    Samaa mieltä, että tämä Ilvesfoorumi on paljon parempi. Suurin ero on varmaan teemassa. Sen lisäksi, että teema on Ilves, se on tummempi. Tuo ff5 vaalea teema on suhteellisen hirveä.
  10. Veikkausliigan kausi 2026

    Oli tuo ff5 päässyt ihan uutisiinkin Joukkopako hajotti Futisforumin – “Tehdään saatana itse” Miksi se nimi on muuten 5 eikä esim 3? :D
  11. Ulkomaalaisten+muiden seurojen kannattajatoiminta

    Jokaselle oma bussi?
  12. Suomen cup

    Toivottavasti ei kierrätetä yhtään. Nyt ykköset ylle, iso voitto ja hyvä itsetunnon kohotus.
  13. Suomen cup

    Ei kuitenkaan yhtään veikkausliigajoukkuetta vastakkain
  14. Yiandro Raap

    Tämä on helppo allekirjoittaa. Onko Raap vain niin huonossa kunnossa vai mistä on kyse. Pakostihan valmennuksessakin on huomattu, miten arvokas Raap on puolustukselle.
  15. Iikka Miettinen - Urheilutoimenjohtaja 2026-

    On aivan käsittämätöntä, että Miettinen (vai joku muu?) koki tarpeelliseksi valmentaa samaan aikaan, eikä keskittyä sekä itse utj-rooliin tai sen omaksumiseen.
  16. Potkut päävalmentaja Joni Lehtoselle?

    Rantanen. Ehkä hupi antaa sen pois, kun ei homma siellä ole lähtenyt ihan tavoitellulla tavalla :D
  17. Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Joo se vois lähtee samalla oven avauksella
  18. Veikkausliigan otteluseuranta (pl. Ilves)

    Ei kai sitä kannata tänne ottaa häviimään
  19. LA 2.5.2026 SJK-Ilves

    Ei tullu tulosta, joten olis nyt niitten peliliikkeiden aika. Peli näytti ehkä vähän paremmalta. Ei vielä hyvältä tai edes ok:lta, mutta hitusen parempi.
Takaisin
Ylös