Itse seuraan Ilvestä facessa ja instassa, ja käyn tykkäämässä joka postauksesta, kun sitä selailen. En kyllä jaksa käydä kommentoimassa niitä.
Rekisteröidyin nyt itsekin tuonne ff5, vaikka en koskaan ff2:een jaksanut niin tehdä. Ff2 oli vähän sekava ja ikävä käyttää. Varmaan monikaan ei jaksa...