Ikävää heittää miehen alku bussin alle mutta taso ei riitä tällä hetkellä. Kun ollaan puhuttu tästä kasvattajasarjan asemasta niin tätä se ei voi olla. Väkisin ei voi peluuttaa sen varjolla, että nuoret tarvii minuutteja. Ammattimaisuus esille organisaatioon on nyt tultava.