Hakutulokset

  1. Peluuri

    Sebit James Ngor

    Joo hyvä kun korjasit. Eli siirtyy kyseiseen seuraan mutta sarja pysyy samana.
  2. Peluuri

    Veikkausliigan pelaajasiirrot ja -sopimukset

    En itse pidä tuota minään takuuvarmana vahvistuksena kuitenkaan. Kyllähän tällaisten meriittien omaavia pelaajia riittänyt ennenkin sarjassamme lopputuloksella heikko. Tietysti noita ei Suomessa pelanneita pelaajia on välillä vaikea arvioida etukäteen.
  3. Peluuri

    Sebit James Ngor

    Ngor siirtyy kotimaansa eli Australian pääsarjaan.
  4. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Hei nyt jarrua vähän. Ei nyt noin paljon voi vaatia kuitenkaan. UEFA: Väärä versio logosta Transfermarkt: Väärä logo ja väärä nimi (korjattu) Shelbourne: Väärä sijainti Footrankings: Väärä maa 2x Tammelan stadion, Kuopio: Home to Ilves-Kissat Viipuri and KuPS Kuopio
  5. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Toivoa riittää nimittäin tuota ei korjattu myöhemmin julkaistussa toisen karsintakierroksen kaaviossakaan. Näinkö me kerätään maapisteitä nyt Ruotsille.
  6. Peluuri

    Niilon Pojat

    Nimenomaan lakien puitteissa. Eli kyllä poliisit ottaa käskyjä poliitikoilta.
  7. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Voiko jo valittaa kunnianloukkauksesta?
  8. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Nyt tosiaankin kävi erittäin hyvä tsäkä näiden vierasaloitustenkin kanssa. Vastustajat myös on sellaisia, joista pitää kyllä mennä ensin Differdangesta ja sitten Vikingur - Stjarnan otteluparin voittajasta jatkoon.
  9. Peluuri

    Futismanageri 2026 - Kotimaisen jalkapallon fantasiamanageripeli

    En sanois että meni kun vaihdolla hävinnyt mutta toisaalta et voittanutkaan eli sait vaihdosta kuluneet 5 pistettä takaisin. Vai oliko vaihtoja jäljellä? Eihän niitä silloin kannata pantata jos loukkaantuneita pelaajia on joukkueessa. Itsellä varsin onnistunut maalijuhlachippi joka tuotti 25+3...
  10. Peluuri

    Niilon Pojat

    Tästä ollaan selkeästi puolesta ja vastaan kuten odottaa sopi. Ymmärrän kyllä tämän harmituksen, ettei sitä ääneenkannattamista ollut. Oletan siis, että SJK pelissä on jo ääntä siellä C3 tuuraamassa näitä. Tämä varmaankin sotii Niilon poikien ideologiaa vastaan, että äänenkannatusta on niiden...
  11. Peluuri

    Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Toki nyt pitää muistaa, että väliin ollaan arvottu cupin peli vieraisiin sekä vierasavaus europeleihin. Liigan puolella kuitenkin tosiaankin pitäisi saada koti-vieras-koti-vieras ja harvoina poikkeuksina vain kaksi kotia tai kaksi vierasta putkeen. Ymmärrän ongelman muutama vuosi sitten, en nyt...
  12. Peluuri

    Ilves Veikkausliigassa 2026 - Uuden alku 2.0?

    Tammelatriplasta selvitty kunniakkaasti ja näin Ilves jälleen taistelee paikasta auringossa ja Lehtonen on toistaiseksi pystynyt pelastamaan oman työpaikkansa. Vierassaldo on kuitenkin karmea ja nyt pitää pystyä vieraskentille tuomaan se sama Ilves mitä Tammelassa nähdään. Viisi seuraavaa...
  13. Peluuri

    Niilon Pojat

    Joo enkä loppupeleissä usko, että poliisejakaan kiinnosta vaan ongelma on ne kaikista ylimmät tahot, jotka näitä mielivaltaisia määräyksiä tekee. Eli näin suoraan sanottuna joku ryhmä poliitikkoja on päättänyt ajaa sellaista agendaa, joka terrorisoi suomalaista urheilukulttuuria vedoten...
  14. Peluuri

    Niilon Pojat

    Oletan, että aloite porttikielloista on tullut seuralta. Ei siinä olisi mitään logiikkaa boikotoida poliisin antamien porttikieltojen takia kun tästä lopputuloksena on vain yksi voittaja. Onhan tämä muutenkin ihan järjetöntä ettei voida ajatella maalaisjärjellä näitä asioita. Soihdut on...
  15. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Lipunmyynti avattu. Vastustaja ei nyt kovin mediaseksikäs varmasti ole mutta toivottavasti porukka löytää Tammelaan. https://www.ilvesfootball.com/konferenssiliigan-1-karsintakierroksen-kotiottelun-liput-nyt-myynnissa/
  16. Peluuri

    Futismanageri 2026 - Kotimaisen jalkapallon fantasiamanageripeli

    Tilannehan on vittupäät sellainen, että maaleja ropisee ja Peluuri tuhoaa koko porukan.;)
  17. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Ei näköjään riittänyt näille europelien tiimoilta se, että logo meni väärin. Jos toi olisi tullut vastaan niin olisi muuten riittänyt kuitattavaa koko vuoden edestä. :D
  18. Peluuri

    Niilon Pojat

    Kieltämättä nyt tapahtui se kuuluisa singolla kärpäsen ampuminen. Jokatapauksessa tässä on ehkä sitten niiden henkilöiden aika nousta esille jotka ei osallistu boikottiin mutta haluaa tunnelmaa Tammelaan.
  19. Peluuri

    Ilveksen tähtipelaajat kaudella 2026 (Veikkausliiga, Europelit ja Suomen Cup)

    *** Hytönen ** Kanga * Bamba Yhden tähden olisi ansainnut pari muutakin pelaajaa mutta peli on raakaa.
  20. Peluuri

    Niilon Pojat

    Sääli etenkin nyt kun joukkue suorittaa. Miksi ei vaan voida ottaa sitä Norjan mallia ja loppuisi tämä ikuinen vääntö?
Takaisin
Ylös