Hakutulokset

  1. Peluuri

    KE 17.6.2026 Ilves-Jaro

    Tunnelma jäi valitettavasti puuttumaan mutta oli kyllä kauden paras ja ehjin esitys vaikkei Jarosta ollut mihinkään. Rento ja hiljainen pari tuntinen kyllä Tammelassa mutta otetaan joskus tämmöinenkin sykkeiden tasauspeli tähän väliin.
  2. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    No sen tarkemmin en nyt lähtenytkään laskemaan vaan totesin, että palkintorahat on nimenomaan tuon verran.
  3. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Eli se on karkeasti reilu 1,2 miljoonaa mikäli voitetaan molemmat otteluparit. Nyt aukeaa loistava mahdollisuus hei tienata.
  4. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Jos arpa suosii niin tässähän on erinomainen sauma mennä miljoonan paremmalle puolelle rahapotissa. Se vaatisi sen, että mennään vähintään kolmannelle karsintakierrokselle. Olikos näillä rahapalkinnoilla joku tarkempi lista?
  5. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    https://www.uefa.com/uefaconferenceleague/draws/ Toisen kierroksen arvonta kello 15.
  6. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Onkohan noilla luonnonnurmi vai hybridi. Toivottavasti nyt tällä kertaa ei tule alusta yllätykseksi.
  7. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Ilveksen logo on näköjään niin moniulotteinen, että UEFA ei saa kun pahasti väännetyn Ilveksen pään ja tm ei saa edes sitä. :D
  8. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Luxemburgilaiset saavat näköjään kokea seuraavaksi humalaisen Ilveksen linnan. :D:ilves:
  9. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Kiitos tästä pukumiehet. Toinen osa kotona ja sijoitettuna huomiseen arvontaan. Ihmetellyt vuodesta 2018 lähtien… :D
  10. Peluuri

    Kiekon kausikorttiketju 2026-2027

    No tässä yhteydessä tämä ei nyt oikein täsmää kuten @huippupeto ja @-Link- sanoi. No jokatapauksessa tulen varmaan perumaan sen sähköpostitse siinä samalla jos sieltä päästä mulle vastataan jotain kun kyselin asiaa.
  11. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Totta toisaalta joo. Noihin muihin verrattuna toi lienee kuitenkin ylivoimaisesti pahin niin siltä kantilta en tässä kohtaa toivo tuota. No olisihan se toki helppo ja kiva reissu Riikaan etten valita.
  12. Peluuri

    Kiekon kausikorttiketju 2026-2027

    Tarviiko sitä erikseen perua jos ei halua uusia sitä?
  13. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    RFS tosiaan on vetänyt 17 sarjapelistä 46 pistettä eli viittä vaille kaikki mahdolliset pisteet. Loistavasta sijainnista huolimatta ei tuota kiitos. :D Ihan mikä muu tahansa käy mainiosti.
  14. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Kaikki muut paitsi RFS on sellaisia, että pitäisi ehdottomasti mennä jatkoon. Toki nekin on täysin voitettavissa.
  15. Peluuri

    Ilves-aiheiset pelaajahuhut

    Mistä tunnistat Tampereen tuossa kuvassa?
  16. Peluuri

    Niilon Pojat

    Okei aktiivien näkemyksistä en tiennyt. Tästä oli täällä puhetta silloin kun siirryttiin uuteen Tammelaan tosin vain muutaman toimesta tätä liputettiin ääneen.
  17. Peluuri

    Jalkapallon arvokisat yleiskeskustelu

    Tuosta vaan kehystämään taulu ja olohuoneen seinälle.:cool:
  18. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    No käy tämäkin. Komento takasin ja Interille:thumbsdown:
  19. Peluuri

    Ilves Euroopassa 2026 - paremman arpaonnen toivossa

    Ilmoitukset kännykkään. Inter ilmoitti, että 1. Kierroksen arvonta on tiistaina kello 17 ja toisen kierroksen keskiviikkona kello 15. Kiitos UEFA kun kerroit tästä meille. Rahaa liikkuu miljardeja mutta ilmoittamisen taso ja nettisivut on naalin paskaa.
  20. Peluuri

    Niilon Pojat

    Ei kaikki ole heti automaattisesti junttia, mitä mouhot tekee. Niiden kuuluttaja on vaan niin ärsyttävän kuuloinen, että se voi kuulostaa tyhmältä.
Takaisin
Ylös